Αθήνα 9,84
πρώτο πρόγραμμα 9,84
Άλλο1-1-4 και άλλο 9 και 84
Η πρώτη περίοδος της “άνοιξης” του ραδιοφώνου
Από τον Βασίλη Κουφόπουλο
Άλλο1-1-4 και άλλο 9 και 84
Η πρώτη περίοδος “ της άνοιξης του ραδιοφώνου”ξεκινάει με την παράνομη- χωρίς άδεια- εκπομπή του Αθήνα 98,4 στις 31 Μαΐου του 1987 στην Αττική κι ακολουθεί και η υπόλοιπη Ελλάδα και τελειώνει με την άνοδο στην κυβέρνηση του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη. Στη δεύτερη φάση της ραδιοφωνίας ο χάρτης των ραδιοφωνικών σταθμών έχει διαμορφωθεί, ενώ κορυφώνεται η σύγκρουση του τότε Πρωθυπουργού με τον ΣΚΑΙ 100,4. Η τρίτη εποχή ξεκινά με την επάνοδο του Α,Παπανδρέου και του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία που έχει ως αποτέλεσμα τη θεαματική πτώση του Σκάι και των υπόλοιπων ραδιοφώνου με την άνοδο των μουσικών ραδιοφώνων “ διασκέδασης “
Στην πρώτη εποχή από τις 31 Μαΐου 1987 ως τα μέσα του 1990, στα ερτζιανά υπάρχουν δεκάδες ραδιοφωνικοί σταθμοί. Αρχικά οι δημοτικοί, Αθήνα 9,84(31/5/87), Κανάλι 1 του Πειραιά (6/6/87) , Ξένιος από τους 97,4 (27/10/87), ο Δίαυλος 10 στους 92,8 από δέκα δήμους της Αττικής (13/12/87), το Ράδιο 5 της Β΄Πειραιά(8/7/88).Διευθυντής στον 9,84 είναι ο Γ.Τζαννετάκος και μαζί του Π.Λουκάκος Νικολάου Β.Μπίστικας, Γ.Μασσαβέτας, Θ.Οικονομόπουλος, Γιάννης Πετρίδης Τσαουσόπουλος, Δέσποινα Τσαντέ, Μπήλιω Τσουκαλά, Αλέξανδρος Γιώτης ,΄Αγγελος Πυριόχος, Ιάσωνας Τρυανταφυλλίδης, Μάνος Αντώναρος, Στέλιος Κούλογλου Άκης Κοσώνας,Πάνος Παναγιωτόπουλος , Μπάμπης Παπαπαναγιώτου, Βασίλης Πάικος, Νίκος Δήμου , Αντώνης Σκυλάκος Θέμος Αναστασιάδης Λάμπης Ταγματάρχης και στη συνέχεια τα Κακά Παιδιά μαζί με το Λάλα,Γρηγόρης Ψαριανός, στην πορεία και ο Γ. Μητσικώστας κι άλλοι πολλοί .Ο Μ.Έβερτ δηλώνει:” Η σημερινή μέρα αποτελεί σταθμό στην ιστορία του ελεύθερου ραδιοφώνου”.” Οι συνεργάτες μου κι εγώ, πρωτοπόροι, ανοίξαμε το δρόμο για μια Νέα αποχή στο ελληνικό ραδιόφωνο…” Από αυτούς τους σταθμούς λειτουργεί σήμερα μόνο ο Αθήνα 9,84, ως μικρή ΕΡΑ, σε ότι αφορά τις αργομισθίες, προσπαθεί ο Ξένιος, το Κανάλι 1 αναζητά αγοραστή , ενώ οι άλλοι δυο σταθμοί χάθηκαν από την μπάντα. Ξεκινούν και οι ιδιωτικοί ραδιοφωνικοί σταθμοί. Νωρίτερα , στις 9 Ιανουαρίου 1990 τρία χρόνια μετά την έκρηξη, λόγω περικοπών οι δημοτικοί σταθμοί, Δίαυλος 10 , Επικοινωνία 9,41, 9,31 Τικ Τακ στα FM ( το παιδικό ραδιόφωνο), Ράδιο 5 και Ξένιος εκπέμπουν κοινό πρόγραμμα με ειδήσεις και πολιτικές εκπομπές. Από τα ιδιωτικούς σταθμούς πρώτος βγαίνει στον αέρα ο ΤΟΡ FM 92,4 (9/5/88) από το Δημοσιογραφικό Οργανισμό Λαμπράκη.. Ακολουθεί ο Αntenna 97,1 του Μίνωα Κυριακού (23/5/88), το Ράδιο Κοκινοσκουφίτσα στους 95,2 (25/5/88) , τον Ιούλιο του ίδιου έτους ο SKY 100,4 (έτσι γραφόταν τότε) από τον Γιώργο Κοσκωτά με πρώτο διευθυντή τον Τάσο Παπαδόπουλου,που θα πουληθεί στον Γ. Αλαφούζο στις 28 Φεβρουαρίου 1989.Στις 14 Ιουλίου βγαίνει ο Τζερόνυμο Γκρούβι στους 88,9, στις 9 Ιανουαρίου του 1989 ο σταθμός του ΚΚΕ , ο ρομαντικός 902 αριστερά στα FM, το ΚΑΝΑΛΙ 15 στις 25 Ιανουαρίου, ο Σούπερ FM του Βασίλη Λαγουδόντη στους 89,8 , στις 26 Μαρτίου ο σταθμός της Ιεράς Συνόδου στους 89,4, στις 2 Μαϊου ο Ελλαδα FM, στις 16 Οκτωβρίου ο ΚΛΙΚ του Α.Τερζόπουλου με Π.Κωστόπουλο, ο Γκάλαξυ στις13 Νοεμβρίου, ο Flash 9,61 στις 2 Μαϊου 1989, με διευθυντή τον Παύλο Αλέπη, το Ράδιο Αθήνα στους 99,1 των αδελφών Κουρή στις 19 Δεκεμβρίου 1998 . Ξεκινούν ατέλειωτα βράδια με τον Μ.Γαργαλάκο και ζωντανά τηλεφωνήματα.
Είναι η εποχή που ξεπετιούνται ραδιοφωνικοί σταθμοί και “ αστέρια” παραγωγοί , που κατά τα πρότυπα των ποδοσφαιρικών αστεριών, κάνουν συνεχώς μεταγραφές, στο πλαίσιο του πολυσυλλεκτικού ραδιοφώνου. Γρήγορα ο Antenna κερδίζει τη μάχη της ακροαματικότητας από τον 9,84 μέχρι την άνοδο της εξουσίας της ΝΔ . Από εκεί θα αναλάβει τα ηνία ο Σκάι χωρίς να χάσει την ακροαματικότητα του μέχρι στιγμής. Η πτώση του 9,84 έχει πολλές αιτίες. Μετά το πρώτο 9μηνο ευτυχούς συμβίωσης και πλουραλισμού υπό τη διεύθυνση του Γ.Τζαννετάκου ξεσπούν έριδες. Την απαρχή της σύγκρουσης θα δώσει η συνέντευξη της Δήμητρας Λιάνη στο Λάκη Λαζόπουλο στα δύο χρόνια του σταθμού λίγο πριν τις εκλογές. Ξεσπά κρίση και στις 27 Ιουλίου ο Γιάννης Τζαννετάκος αποχωρεί καταγγέλλοντας τη ΝΔ για να πάει λίγο αργότερα στον Flash , ενώ στον 9,84 οι εργαζόμενοι κατεβαίνουν σε απεργία.Ο σταθμός θα κλείσει και ξανανοίξει.” Υπήρχε ένα <<μπατάρισμα>> του 9,84 προς τα άλλα κόμματα και εις βάρος της ΝΔ και πρέπει να έπαναφέρουμε την ισορροπία” δηλώνει ο τότε δήμαρχος Αθηναίων Κ.Γιατράκος Όπως εύστοχα είχε προβλέψει η στιχουργός Λίνα Νικολακοποπούλου και τραγούδησε μοναδικά η Τάνια Τσανακλίδου ," άλλο 1-1-4- κι άλλο 9 και 84". Κι ο Γ. Τζαννετάκος θα γράψει ένα χρόνο μετά την κρίση στην Κυρ.Ελευθεροτυπία , στη σελίδα του Α.Ρουμελιώτη:” Ο 9,84 κατέβαλλε το τίμημα της ανεξαρτησίας του , καθώς και της άρνησής του να συνταχθεί με την αντίληψη ότι το πρόβλημα της Ελλάδας ήταν ό,τι οι προφυλακές της συντήρησης αποκαλούσαν <<εθνικό τσόκαρο>> με τις ευρύτερες προεκτάσεις ως προς τη νοοτροπία και το ήθος” .Και δυο χρόνια αργότερα σε αφιέρωμα της Πρώτης, θα επισημάνει:” Υποπίπτω στον πειρασμό να παρομοιάσω την τοπική ραδιοφωνία με το παγωτό. ΄Εχω ένα ενδόμυχο φόβο ότι καταναλώθηκε, καταναλώνεται, ό,τι έλιωσε , λύνει, ό,τί τείνει να εξαφανιστεί με την μορφή που την υποδεχθήκαμε, που την είχαμε οραματιστεί και που την υπηρετήσαμε, στο βαθμό που μπορέσαμε” .Τρανταχτό παράδειγμα ο Δίαυλος 10 ο σταθμός των 10 δήμων της Δυτ.Αττικής. Που εξέπεμπε στους 94,8. Διευθυντής του ο Γ.Ποταμίτης μαζί οι Ζακ Μεναχέμ, ΓΔράκος, Δ,Σαπρανίδης , Π.Τσούτσιας, Γ.Δουατζής και αργότερα Μ.Τριανταφυλλόπουλος και Κ.Μυλωνάς.” Δεν ζητάμε κομματικές ταυτότητες” έλεγε ο Γ.Ποταμίτης άλλοι είχαν όμως διαφορετική άποψη…
Τα πρώτα χρόνια ζωή του ραδιοφώνου σημαδεύονται από την ύπαρξη των πολυσυλλεκτικών ραδιοφώνων, δηλαδή των ραδιοφώνων που εξέπεμπαν εκπομπές για μεγάλη μερίδα του κοινού που περιλάμβαναν ενημέρωση και ψυχαγωγία. Το αρχικό μοντέλο εισήγαγε ο Γ. Τζαννετάκος με τον 9,84 που το διατηρεί ως σήμερα και ακολούθησαν οι υπόλοιποι σταθμοί που βγήκαν στον αέρα .Η πρώτη εποχή της “ελεύθερης ραδιοφωνίας “ ήταν ερασιτεχνική και συνεπώς ηρωϊκή, ή έστω πιο ζωντανή. Η πιο εύκολη λύση για τους παραγωγούς ήταν τα τηλεφωνήματα στον αέρα με τις ακροάτριες να κριτικάρουν την πολιτική της κυβέρνησης ή να κάνουν αφιερώσεις. Είχε επίσης δώρα, δηλαδή μπλουζάκια, ραδιοφωνάκι κι αυτοκόλλητα του σταθμού. Κι ακόμη εκπομπές με ονόματα ηχογραφημένα σήματα, “ μουσικές γέφυρες” άγχος, αγωνία και πολύ χιούμορ. Μόλις όμως γίνονται οι πρώτες προσπάθειες εξειδικευμένων ραδιοφωνικών σταθμών, ΚΛΙΚ και GALAXY , το τοπίο αλλάζει. Τέρμα τα ονόματα των εκπομπών τα σήματα αρχή και τέλους . Η συνταγή τώρα είναι “ λίγα λόγια πολύ μουσική” . Άλλοτε πιο αργή (Galaxy)και άλλοτε πιο ρυθμική (ΚΛΙΚ) . Ζήτω το εξειδικευμένο ραδιόφωνο, είτε μουσικό είτε ενημερωτικό (Flash). Μόρφη εκείνη της περιόδου ήταν αναμφισβήτητα ο Κώστας Μυλωνάς με τις μεσημεριανές του εκπομπές που καλούσε την πιτσιρικαρία από τον TOP FM να σπάσει στον αέρα τα πιάτα της μαμάς , ανακράζοντας “ ουάου Χριστέ μου” . Τα βράδια πάλι από τον Σούπερ να του εξομολογηθούν τα εσώψυχα τους μέχρι τις 3.00 πρωί. Και αναμφισβήτητα θα πρέπει να περάσουν στην ιστορία και η κόντρα του Κ. Μυλωνά με τον Ανδρέα Ρουμελιώτη που από τη στήλη του Ράδιο Ε στην Ελευθεροτυπία σχολίαζε όσα έλεγε ο Κ. Μυλωνάς, πριν ασφαλώς εκείνος μας παρουσιαστεί με τη νεότερη τηλεοπτική του μορφή.. Είναι ενδεικτικό πως για μια περίοδο τα τηλέφωνα της Ελευθεροτυπίας είχαν σπάσει από τις διαμαρτυρίες των ακροατριών, ενώ ένα βράδυ ο Α .Ρουμελιώτης πήγε στην εκπομπή του K.Μυλωνά για να δώσει εξηγήσεις. ΄Ήταν ο δεύτερος Ρουμελιώτης που γινόταν γνωστός εκείνη την εποχή εκτός από τον υπουργό του ΠΑΣΟΚ.
Η πρώτη περίοδος “ της άνοιξης του ραδιοφώνου”ξεκινάει με την παράνομη- χωρίς άδεια- εκπομπή του Αθήνα 98,4 στις 31 Μαΐου του 1987 στην Αττική κι ακολουθεί και η υπόλοιπη Ελλάδα και τελειώνει με την άνοδο στην κυβέρνηση του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη. Στη δεύτερη φάση της ραδιοφωνίας ο χάρτης των ραδιοφωνικών σταθμών έχει διαμορφωθεί, ενώ κορυφώνεται η σύγκρουση του τότε Πρωθυπουργού με τον ΣΚΑΙ 100,4. Η τρίτη εποχή ξεκινά με την επάνοδο του Α,Παπανδρέου και του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία που έχει ως αποτέλεσμα τη θεαματική πτώση του Σκάι και των υπόλοιπων ραδιοφώνου με την άνοδο των μουσικών ραδιοφώνων “ διασκέδασης “
Στην πρώτη εποχή από τις 31 Μαΐου 1987 ως τα μέσα του 1990, στα ερτζιανά υπάρχουν δεκάδες ραδιοφωνικοί σταθμοί. Αρχικά οι δημοτικοί, Αθήνα 9,84(31/5/87), Κανάλι 1 του Πειραιά (6/6/87) , Ξένιος από τους 97,4 (27/10/87), ο Δίαυλος 10 στους 92,8 από δέκα δήμους της Αττικής (13/12/87), το Ράδιο 5 της Β΄Πειραιά(8/7/88).Διευθυντής στον 9,84 είναι ο Γ.Τζαννετάκος και μαζί του Π.Λουκάκος Νικολάου Β.Μπίστικας, Γ.Μασσαβέτας, Θ.Οικονομόπουλος, Γιάννης Πετρίδης Τσαουσόπουλος, Δέσποινα Τσαντέ, Μπήλιω Τσουκαλά, Αλέξανδρος Γιώτης ,΄Αγγελος Πυριόχος, Ιάσωνας Τρυανταφυλλίδης, Μάνος Αντώναρος, Στέλιος Κούλογλου Άκης Κοσώνας,Πάνος Παναγιωτόπουλος , Μπάμπης Παπαπαναγιώτου, Βασίλης Πάικος, Νίκος Δήμου , Αντώνης Σκυλάκος Θέμος Αναστασιάδης Λάμπης Ταγματάρχης και στη συνέχεια τα Κακά Παιδιά μαζί με το Λάλα,Γρηγόρης Ψαριανός, στην πορεία και ο Γ. Μητσικώστας κι άλλοι πολλοί .Ο Μ.Έβερτ δηλώνει:” Η σημερινή μέρα αποτελεί σταθμό στην ιστορία του ελεύθερου ραδιοφώνου”.” Οι συνεργάτες μου κι εγώ, πρωτοπόροι, ανοίξαμε το δρόμο για μια Νέα αποχή στο ελληνικό ραδιόφωνο…” Από αυτούς τους σταθμούς λειτουργεί σήμερα μόνο ο Αθήνα 9,84, ως μικρή ΕΡΑ, σε ότι αφορά τις αργομισθίες, προσπαθεί ο Ξένιος, το Κανάλι 1 αναζητά αγοραστή , ενώ οι άλλοι δυο σταθμοί χάθηκαν από την μπάντα. Ξεκινούν και οι ιδιωτικοί ραδιοφωνικοί σταθμοί. Νωρίτερα , στις 9 Ιανουαρίου 1990 τρία χρόνια μετά την έκρηξη, λόγω περικοπών οι δημοτικοί σταθμοί, Δίαυλος 10 , Επικοινωνία 9,41, 9,31 Τικ Τακ στα FM ( το παιδικό ραδιόφωνο), Ράδιο 5 και Ξένιος εκπέμπουν κοινό πρόγραμμα με ειδήσεις και πολιτικές εκπομπές. Από τα ιδιωτικούς σταθμούς πρώτος βγαίνει στον αέρα ο ΤΟΡ FM 92,4 (9/5/88) από το Δημοσιογραφικό Οργανισμό Λαμπράκη.. Ακολουθεί ο Αntenna 97,1 του Μίνωα Κυριακού (23/5/88), το Ράδιο Κοκινοσκουφίτσα στους 95,2 (25/5/88) , τον Ιούλιο του ίδιου έτους ο SKY 100,4 (έτσι γραφόταν τότε) από τον Γιώργο Κοσκωτά με πρώτο διευθυντή τον Τάσο Παπαδόπουλου,που θα πουληθεί στον Γ. Αλαφούζο στις 28 Φεβρουαρίου 1989.Στις 14 Ιουλίου βγαίνει ο Τζερόνυμο Γκρούβι στους 88,9, στις 9 Ιανουαρίου του 1989 ο σταθμός του ΚΚΕ , ο ρομαντικός 902 αριστερά στα FM, το ΚΑΝΑΛΙ 15 στις 25 Ιανουαρίου, ο Σούπερ FM του Βασίλη Λαγουδόντη στους 89,8 , στις 26 Μαρτίου ο σταθμός της Ιεράς Συνόδου στους 89,4, στις 2 Μαϊου ο Ελλαδα FM, στις 16 Οκτωβρίου ο ΚΛΙΚ του Α.Τερζόπουλου με Π.Κωστόπουλο, ο Γκάλαξυ στις13 Νοεμβρίου, ο Flash 9,61 στις 2 Μαϊου 1989, με διευθυντή τον Παύλο Αλέπη, το Ράδιο Αθήνα στους 99,1 των αδελφών Κουρή στις 19 Δεκεμβρίου 1998 . Ξεκινούν ατέλειωτα βράδια με τον Μ.Γαργαλάκο και ζωντανά τηλεφωνήματα.
Είναι η εποχή που ξεπετιούνται ραδιοφωνικοί σταθμοί και “ αστέρια” παραγωγοί , που κατά τα πρότυπα των ποδοσφαιρικών αστεριών, κάνουν συνεχώς μεταγραφές, στο πλαίσιο του πολυσυλλεκτικού ραδιοφώνου. Γρήγορα ο Antenna κερδίζει τη μάχη της ακροαματικότητας από τον 9,84 μέχρι την άνοδο της εξουσίας της ΝΔ . Από εκεί θα αναλάβει τα ηνία ο Σκάι χωρίς να χάσει την ακροαματικότητα του μέχρι στιγμής. Η πτώση του 9,84 έχει πολλές αιτίες. Μετά το πρώτο 9μηνο ευτυχούς συμβίωσης και πλουραλισμού υπό τη διεύθυνση του Γ.Τζαννετάκου ξεσπούν έριδες. Την απαρχή της σύγκρουσης θα δώσει η συνέντευξη της Δήμητρας Λιάνη στο Λάκη Λαζόπουλο στα δύο χρόνια του σταθμού λίγο πριν τις εκλογές. Ξεσπά κρίση και στις 27 Ιουλίου ο Γιάννης Τζαννετάκος αποχωρεί καταγγέλλοντας τη ΝΔ για να πάει λίγο αργότερα στον Flash , ενώ στον 9,84 οι εργαζόμενοι κατεβαίνουν σε απεργία.Ο σταθμός θα κλείσει και ξανανοίξει.” Υπήρχε ένα <<μπατάρισμα>> του 9,84 προς τα άλλα κόμματα και εις βάρος της ΝΔ και πρέπει να έπαναφέρουμε την ισορροπία” δηλώνει ο τότε δήμαρχος Αθηναίων Κ.Γιατράκος Όπως εύστοχα είχε προβλέψει η στιχουργός Λίνα Νικολακοποπούλου και τραγούδησε μοναδικά η Τάνια Τσανακλίδου ," άλλο 1-1-4- κι άλλο 9 και 84". Κι ο Γ. Τζαννετάκος θα γράψει ένα χρόνο μετά την κρίση στην Κυρ.Ελευθεροτυπία , στη σελίδα του Α.Ρουμελιώτη:” Ο 9,84 κατέβαλλε το τίμημα της ανεξαρτησίας του , καθώς και της άρνησής του να συνταχθεί με την αντίληψη ότι το πρόβλημα της Ελλάδας ήταν ό,τι οι προφυλακές της συντήρησης αποκαλούσαν <<εθνικό τσόκαρο>> με τις ευρύτερες προεκτάσεις ως προς τη νοοτροπία και το ήθος” .Και δυο χρόνια αργότερα σε αφιέρωμα της Πρώτης, θα επισημάνει:” Υποπίπτω στον πειρασμό να παρομοιάσω την τοπική ραδιοφωνία με το παγωτό. ΄Εχω ένα ενδόμυχο φόβο ότι καταναλώθηκε, καταναλώνεται, ό,τι έλιωσε , λύνει, ό,τί τείνει να εξαφανιστεί με την μορφή που την υποδεχθήκαμε, που την είχαμε οραματιστεί και που την υπηρετήσαμε, στο βαθμό που μπορέσαμε” .Τρανταχτό παράδειγμα ο Δίαυλος 10 ο σταθμός των 10 δήμων της Δυτ.Αττικής. Που εξέπεμπε στους 94,8. Διευθυντής του ο Γ.Ποταμίτης μαζί οι Ζακ Μεναχέμ, ΓΔράκος, Δ,Σαπρανίδης , Π.Τσούτσιας, Γ.Δουατζής και αργότερα Μ.Τριανταφυλλόπουλος και Κ.Μυλωνάς.” Δεν ζητάμε κομματικές ταυτότητες” έλεγε ο Γ.Ποταμίτης άλλοι είχαν όμως διαφορετική άποψη…
Τα πρώτα χρόνια ζωή του ραδιοφώνου σημαδεύονται από την ύπαρξη των πολυσυλλεκτικών ραδιοφώνων, δηλαδή των ραδιοφώνων που εξέπεμπαν εκπομπές για μεγάλη μερίδα του κοινού που περιλάμβαναν ενημέρωση και ψυχαγωγία. Το αρχικό μοντέλο εισήγαγε ο Γ. Τζαννετάκος με τον 9,84 που το διατηρεί ως σήμερα και ακολούθησαν οι υπόλοιποι σταθμοί που βγήκαν στον αέρα .Η πρώτη εποχή της “ελεύθερης ραδιοφωνίας “ ήταν ερασιτεχνική και συνεπώς ηρωϊκή, ή έστω πιο ζωντανή. Η πιο εύκολη λύση για τους παραγωγούς ήταν τα τηλεφωνήματα στον αέρα με τις ακροάτριες να κριτικάρουν την πολιτική της κυβέρνησης ή να κάνουν αφιερώσεις. Είχε επίσης δώρα, δηλαδή μπλουζάκια, ραδιοφωνάκι κι αυτοκόλλητα του σταθμού. Κι ακόμη εκπομπές με ονόματα ηχογραφημένα σήματα, “ μουσικές γέφυρες” άγχος, αγωνία και πολύ χιούμορ. Μόλις όμως γίνονται οι πρώτες προσπάθειες εξειδικευμένων ραδιοφωνικών σταθμών, ΚΛΙΚ και GALAXY , το τοπίο αλλάζει. Τέρμα τα ονόματα των εκπομπών τα σήματα αρχή και τέλους . Η συνταγή τώρα είναι “ λίγα λόγια πολύ μουσική” . Άλλοτε πιο αργή (Galaxy)και άλλοτε πιο ρυθμική (ΚΛΙΚ) . Ζήτω το εξειδικευμένο ραδιόφωνο, είτε μουσικό είτε ενημερωτικό (Flash). Μόρφη εκείνη της περιόδου ήταν αναμφισβήτητα ο Κώστας Μυλωνάς με τις μεσημεριανές του εκπομπές που καλούσε την πιτσιρικαρία από τον TOP FM να σπάσει στον αέρα τα πιάτα της μαμάς , ανακράζοντας “ ουάου Χριστέ μου” . Τα βράδια πάλι από τον Σούπερ να του εξομολογηθούν τα εσώψυχα τους μέχρι τις 3.00 πρωί. Και αναμφισβήτητα θα πρέπει να περάσουν στην ιστορία και η κόντρα του Κ. Μυλωνά με τον Ανδρέα Ρουμελιώτη που από τη στήλη του Ράδιο Ε στην Ελευθεροτυπία σχολίαζε όσα έλεγε ο Κ. Μυλωνάς, πριν ασφαλώς εκείνος μας παρουσιαστεί με τη νεότερη τηλεοπτική του μορφή.. Είναι ενδεικτικό πως για μια περίοδο τα τηλέφωνα της Ελευθεροτυπίας είχαν σπάσει από τις διαμαρτυρίες των ακροατριών, ενώ ένα βράδυ ο Α .Ρουμελιώτης πήγε στην εκπομπή του K.Μυλωνά για να δώσει εξηγήσεις. ΄Ήταν ο δεύτερος Ρουμελιώτης που γινόταν γνωστός εκείνη την εποχή εκτός από τον υπουργό του ΠΑΣΟΚ.