Όπως είπε οι άγονες γραμμές κοστίζουν ετησίως 45 εκ. ευρώ, ενώ τόνισε ότι πρέπει να αξιολογήσουμε αν όντως κάποιες από αυτές τις γραμμές είναι άγονες.

Αναφέρθηκε χαρακτηριστικά σε αεροπορικές συνδέσεις όπως Θεσσαλονίκη – Καλαμάτα, Θεσσαλονίκη – Κέρκυρα, Αθήνα – Σύρος, Αθήνα – Ζάκυνθος κ.ά., ενώ διαβεβαίωσε ότι δεν θα θιγούν οι πραγματικά άγονες γραμμές.

Ο υπ. Μεταφορών εξήγγειλε «ριζική αναδιάρθρωση των άγονων γραμμών» βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων –εποχικών, πληθυσμιακών, επιβατικής κίνησης, διαχωρισμού της επιδότησης των μόνιμων κατοίκων από τους επισκέπτες, προορισμού, χιλιομετρικής απόστασης, αναπτυξιακών και φυσικά τουριστικών.

Απαντώντας δε στις έντονες αντιδράσεις του κ. Σταμάτη, ο οποίος είπε ότι οι συμβάσεις λήγουν στις 31 Μαρτίου 2016 και ότι η κυβέρνηση μελετά να προκηρύξει νέους διαγωνισμούς που σημαίνει ότι οι άγονες γραμμές θα ξεκινήσουν μετά από έξι μήνες, ο υπουργός τόνισε ότι κάποιες από τις σημερινές άγονες γραμμές «δεν είναι εξυπηρέτηση των κατοίκων αλλά ρουσφέτι σε συγκεκριμένες αεροπορικές εταιρείες». Και προειδοποίησε: «Οι άγονες γραμμές που δεν είναι άγονες να ανησυχούν».