Έχετε νιώσει ποτέ ότι όταν αργεί κάτι πάρα πολύ να έρθει, μετά εσύ δεν το θέλεις; Σαν
σιδεράκια στα γεράματα. Ή ποδήλατο. Ή το κάστρο του playmobil. Λοιπόν το μετρό δεν είναι καθόλου έτσι. Όποτε κι αν έρθει, σε πενήντα, σε εκατό χρόνια, όποτε κι αν φτιαχτεί έστω και ένας σταθμός ακόμα, εμείς θα πηγαίνουμε να το χαϊδεύουμε, θα το αγκαλιάζουμε, θα χτυπάμε και ένα και 2, και 3 εισιτήρια κάθε φορά για υποστήριξη και θα το λατρεύουμε σαν το δικό μας παιδί, που έφυγε επιτέλους από το σπίτι στα 50 του.
Μετά από μισό αιώνα και 3 δις, η Θεσσαλονίκη έχει το δικό της ολοκαίνουργιο μετρό. Δεν το έχει γιατί ιδιωτικοποιείται με το καλημέρα, επίσης πλημμύρισε την ημέρα των εγκαινίων, και δεν έχουμε καταφέρει να φτιάξουμε πράγματα κάπως αναμενόμενα, όπως εισιτήρια. Βυθιστείτε στην αρχαία ιστορία του μετρό, δείτε όλη την ταλαίπωρη πορεία από τα πρώτα τραίνα με χανούμισες μέχρι την Τρύπα του Κούβελα και ακολουθήστε μας μέχρι τη συνέντευξη του Κυριάκου Μητσοτάκη πάνω στα αρχαία, όπου πρέπει να απαντήσει στον Νίκο Χατζηνικολάου αν τα γίδια οι πολίτες αυτής της χώρας αξίζουν ένα τόσο υπέροχο έργο.
ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ S11E07: ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Σε χρειαζόμαστε
Το ThePressProject είναι το μοναδικό μέσο ανεξάρτητης, ερευνητικής και αποκαλυπτικής δημοσιογραφίας που στηρίζεται αποκλειστικά στις μικρο-δωρεές των επισκεπτών του. Πιστεύουμε ότι η πληροφορία πρέπει να είναι διαθέσιμη σε όλους και για αυτό δεν κλειδώνουμε κανένα κομμάτι της ύλης αλλά για να παραχθεί το πρωτογενές υλικό που θα βρείτε εδώ χρειαζόμαστε την υποστήριξή σου. Αν δεν πληρώσουμε εμείς για την ενημέρωσή μας, θα την πληρώσει κάποιος άλλος (και αν δεν είσαι ο Μαρινάκης μάλλον δεν έχεις τα ίδια συμφέροντα). Μάθε πώς
- Κάνε κλικ για να σχολιάσεις
Πολιτική Σχολιασμού