Επισημαίνει πως: «Οι προειδοποιήσεις των φαρμακευτικών συλλόγων εδώ και καιρό, δεν “συγκίνησαν” κανένα. Η κυβέρνηση Μητσοτάκη ακολουθεί, όπως και στην ενεργειακή και πληθωριστική κρίση, την ίδια αποτυχημένη “συνταγή” : δεν παρεμβαίνει έγκαιρα και δραστικά στην αγορά, επικαλείται τη διεθνή διάσταση του προβλήματος και τις ευθύνες όλων των υπολοίπων εκτός της ίδιας, και στη συνέχεια, όταν ξεφύγει τελείως η κατάσταση, αναγκάζεται να πάρει αποσπασματικά, ατελή και γι’ αυτό αναποτελεσματικά μέτρα. Ο ΕΟΦ πριν ένα χρόνο αποφάσισε άρση απαγορεύσεων εξαγωγών εν μέσω ελλείψεων και το ΙΦΕΤ έχει μπει παράνομα στο ίδιο κερδοσκοπικό παιγνίδι των φαρμακαποθηκών. Ο λόγος δεν είναι τόσο η διαχειριστική ανεπάρκεια της κυβέρνησης, όσο η ιδεοληψία της ότι η αγορά αυτορυθμίζεται χωρίς ισχυρή κρατική παρέμβαση, η συστηματική απαξίωση των δημόσιων ρυθμιστικών αρχών και η ανοχή σε επιχειρηματικές πρακτικές που υπονομεύουν τη Δημόσια Υγεία. Είναι προφανές ότι και η παρατεταμένη κρίση και η κερδοσκοπία στην αγορά φαρμάκου έχει την “υπογραφή Μητσοτάκη”».

Τονίζει, δε, ότι: «Αυτό που προέχει σήμερα είναι ο αυστηρός και συστηματικός έλεγχος της αγοράς. Εκτός από την αυτονόητη επ’ αόριστον απαγόρευση των παράλληλων εξαγωγών, απαιτείται επίσης : α. ο συνεχής έλεγχος από τον ΕΟΦ των αποθεμάτων των φαρμακαποθηκών και ο real time έλεγχος των πωλήσεων τους (ιδιαίτερα μεταξύ των φαρμακαποθηκών) β. η δημιουργία μηχανισμού παρακολούθησης του μοναδικού κωδικού της συσκευασίας σε όλα τα στάδια της διακίνησης του φαρμάκου γ. η αυστηρή τήρηση της υποχρέωσης των φαρμακευτικών εταιρειών και των φαρμακαποθηκών για αποθέματα τρίμηνης διάρκειας γ. η δημιουργία «εθνικού αποθέματος» σε ζωτικής σημασίας φάρμακα όπως αντιβιοτικά, αναλγητικά-αντιπυρετικά, αντιφυματικά, αντιεπιληπτικά, θρομβολυτικά, ινσουλίνη, ηπαρίνη κλπ. δ. η σοβαρή ενίσχυση του ΕΟΦ και η εξυγίανση του ΙΦΕΤ, για να επιτελέσουν το ρυθμιστικό και ελεγκτικό τους ρόλο».