Υπενθυμίζεται πως σύμφωνα με ρεπορτάζ της «Εφημερίδας των Συντακτών» δύο τρένα παρ’ ολίγον να συγκρουστούν μεταξύ τους, τη Δευτέρα το απόγευμα, λίγο πριν από την πόλη της Κατερίνης, στον σταθμό του Κορινού. Σε ανακοίνωσή του ο ΟΣΕ επιβεβαίωσε τα δημοσιεύματα, λέγοντας πως θα ερευνήσει το περιστατικό.
Μάλιστα, η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ) με επιστολή που έστειλε στις διοικήσεις του ΟΣΕ, της Hellenic Train, του ΕΟΔΑΣΑΜ και της ΡΑΣ, αποκαλύπτει ότι το παρ’ ολίγον ατύχημα των δύο τρένων στην Πιερία «δεν είναι το πρώτο στην περιοχή του Σ.Σ. Κορινός αλλά το 2ο τον τελευταίο χρόνο».
ΣΥΡΙΖΑ: «Πόσα “παρά λίγο” ατυχήματα, όπως αυτό στην Πιερία, αντέχει ο σιδηρόδρομος;»
«Παρά λίγο να ζήσουμε νέα Τέμπη, αυτή τη φορά στην Πιερία, μεταξύ Αιγινίου και Κορινού. Η κυβέρνηση και η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών συνεχίζουν αμέριμνες να υπόσχονται τον θεσμικό εκσυγχρονισμό των σιδηροδρόμων, χωρίς να αντιλαμβάνονται την τραγική κατάσταση που επικρατεί σχεδόν δυο χρόνια μετά την τραγωδία των Τεμπών» αναφέρει σε δήλωσή του ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Καραμέρος.
«Στο τμήμα μεταξύ Αιγινίου και Κορινού, συρμός του Προαστιακού βρισκόταν εντός της γραμμής Θεσσαλονίκη-Αθήνα και τον προσέγγισε αμαξοστοιχία που εκτελούσε κανονικά το δρομολόγιο και κινείτο με μεγάλη ταχύτητα. Η σύγκρουση αποφεύχθηκε, εξαιτίας της επικοινωνίας των μηχανοδηγών, ενώ ο κίνδυνος προέκυψε πιθανότατα από λανθασμένο σήμα του σηματοδότη που προέτρεψε την επιβατηγό αμαξοστοιχία να συνεχίσει την πορεία της, χωρίς να έχει αλλάξει γραμμή ο συρμός του Προαστιακού» προσθέτει ο κ. Καραμέρος.
«Λίγες ώρες μετά την παρουσίαση του νέου νομοσχεδίου για τον ΟΣΕ, ένα ακόμα περιστατικό αποφεύχθηκε στο παρά πέντε από τις ενέργειες των μηχανοδηγών που καλούνται συνεχώς να καλύψουν κενά σε έναν απαξιωμένο οργανισμό και στέκονται αρωγοί στην ασφάλεια των πολιτών, αναδεικνύοντας τα προβλήματα στους σιδηρόδρομους» συμπληρώνει.
«Η κυβέρνηση μόνο στα λόγια ευαγγελίζεται μια νέα εποχή στους σιδηρόδρομους με νομοθετικές παρεμβάσεις. Αφήνει τα προβλήματα να πολλαπλασιάζονται και μόνη αγωνία έχει να συγκαλύψει το έγκλημα των Τεμπών με όποιο τρόπο μπορεί» καταλήγει.
ΚΚΕ: «Η πολιτική του “πάμε και όπου βγει” είναι εδώ, τα “επόμενα Τέμπη” είναι εδώ»
«Νέο σοβαρό περιστατικό σημειώθηκε χτες (25/11/2024) το απόγευμα στον Κορινό (έξω από την Κατερίνη) όταν το τρένο IC57 με περίπου 200 επιβάτες και δρομολόγιο Θεσ/κη – Αθήνα παραλίγο να πέσει πάνω σε προαστιακό τρένο Θεσ/κης – Λάρισας που χάλασε και ήταν σταθμευμένο μέσα στο σταθμό του Κορινού. Ευτυχώς, οι μηχανοδηγοί της αμαξοστοιχίας IC57 άκουσαν στο ραδιοτηλέφωνο τον μηχανοδηγό του προαστιακού να γνωστοποιεί ότι το τρένο έχει βλάβη και είναι ακίνητο στο σταθμό Κορινού και μίλησαν μαζί του στο κινητό τηλέφωνο» αναφέρει η Τομεακή Οργάνωση Μεταφορών της ΚΟΑ του ΚΚΕ.
«Πάλι οι εργαζόμενοι έσωσαν την κατάσταση και όχι τα ανύπαρκτα ή τα συνεχώς χαλασμένα συστήματα διαχείρισης και ασφάλειας της κυκλοφορίας. Ένα ακόμα περιστατικό που επιβεβαιώνει ότι, παρά τις φιέστες και τους πανηγυρισμούς της κυβέρνησης (την ίδια ώρα με το συμβάν ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών παρουσίαζε στο Υπουργικό Συμβούλιο παρουσία του Πρωθυπουργού το νομοσχέδιο για την “Οργανωτική Μεταρρύθμιση του Σιδηροδρομικού Τομέα”), η μετακίνηση με τα τρένα παραμένει επικίνδυνη, η πολιτική του “πάμε και όπου βγει” είναι εδώ, τα “επόμενα Τέμπη” είναι εδώ και θα συνεχίσουν να είναι εδώ, όσο είναι εδώ η πολιτική που θυσιάζει την ασφάλεια των συγκοινωνιών στο βωμό του καπιταλιστικού κέρδους» προσθέτει.
«Όσους νόμους και να ψηφίσουν, αφού θα υλοποιούν την πολιτική της απελευθέρωσης και εμπορευματοποίησης των μεταφορών της Ε.Ε., δε θα θεωρούν αναγκαία τα έργα εκσυγχρονισμού και συντήρησης, την εγκατάσταση συστημάτων ασφαλείας στην κυκλοφορία, τις προσλήψεις του αναγκαίου προσωπικού. Όλα αυτά θα μπαίνουν στη ζυγαριά του “κόστους – οφέλους” και δε θα επιλέγονται» σημειώνει.
«Την ίδια στιγμή οι ίδιοι αντιλαϊκοί σχεδιασμοί επιλέγουν να τροφοδοτούν με δισ. ευρώ τους πολεμικούς σχεδιασμούς του ΝΑΤΟ με κόστος τη ζωή του ελληνικού και των γειτονικών λαών και για το όφελος των μονοπωλίων. Σήμερα είναι αναγκαίο να δυναμώσει ο αγώνας των εργαζομένων στο σιδηρόδρομο, στις μεταφορές, συνολικά των εργαζομένων στην Αττική για σύγχρονη, ασφαλή, φθηνή, τακτική συγκοινωνία μακριά από τις ράγες του κέρδους. Να δυναμώσει ο αγώνας για να μην θυσιάζονται οι βασικές καθημερινές μας ανάγκες, τα νοσοκομεία και τα σχολεία και να γίνονται φρεγάτες, πύραυλοι και αεροπλάνα για το ΝΑΤΟ. Να δυναμώσει ο αγώνας για να βγει η Ελλάδα απ’ του πολέμου τα σφαγεία!» καταλήγει το ΚΚΕ.