Οι εργαζόμενοι αντιδρούν στα σχέδια του οργανισμού να κλείσει τα εκδοτήρια εισιτηρίων εκτιμώντας ότι η απόφαση θα οδηγήσει στην ανεργία 950 συναδέλφους τους.

Οι υπεύθυνοι του Μετρό υποστηρίζουν ότι οι αλλαγές είναι απαραίτητες για τον εκσυγχρονισμό του υπόγειου σιδηροδρόμου καθώς θα εξοικονομηθούν πάνω από 60 εκατ. ευρώ ετησίως και διαβεβαιώνουν ότι κανείς από τους σημερινούς εργαζόμενους τους οργανισμού δεν πρόκειται να χάσει την δουλειά του.

 
Με τη σειρά τους οι υπεύθυνοι των συνδικάτων υπογραμμίζουν «ότι κινδυνεύει η ασφάλεια του μετρό, αν χαθούν θέσεις εργασίας», ενώ παράλληλα τονίζουν ότι «η ανάπτυξη του υπόγειου σιδηροδρόμου απαιτεί τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και όχι περικοπές».
 
 

«Ρύθμιση» της απεργίας
 

Ο δήμαρχος του Λονδίνου Μπόρις Τζόνσον χαρακτήρισε την απεργία «άσκοπη» και ανακοίνωσε ότι θα αναλάβει πρωτοβουλία ώστε να αλλάξει η νομοθεσία που ρυθμίζει τις απεργίες. Ο βρετανός πρωθυπουργός, ο Ντέιβιντ Κάμερον, έκανε λόγο για «ντροπή» η οποία θα προκαλέσει «προβλήματα σε εκατομμύρια Λονδρέζους». 
 
Οι αρχές συνιστούν στους κατοίκους της πόλης «να αποφεύγουν ακόμη και τα άλλα μέσα μαζικής μεταφοράς», καθώς από νωρίς το πρωί της Τετάρτης παρουσιάστηκαν φαινόμενα «έντονου συνωστισμού τόσο στις στάσεις των λεωφορείων όσο και στις πλατφόρμες του υπέργειου σιδηροδρόμου». Πολλοί κάτοικοι της πόλης πήγαν σήμερα στην δουλειά τους είτε περπατώντας είτε με το ποδήλατο ενώ πολλοί πήραν άδεια για να δουλέψουν από το σπίτι. Αξίζει να σημειωθεί πως το μετρό του Λονδίνου μεταφέρει καθημερινά περίπου τρία εκατομμύρια επιβάτες.
 
 

Στα 60 εκατ. ευρώ το κόστος της απεργίας
 

Σύμφωνα με οικονομικούς παράγοντες του Λονδίνου, οι απεργίες κοστίζουν στην οικονομία της βρετανικής πρωτεύουσας περίπου 60 εκατ. ευρώ ημερησίως. Εάν δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματα των εργαζομένων έχει προγραμματιστεί μια ακόμη 48ώρη απεργία από τις 11 ως τις 14 Φεβρουαρίου.