Σύμφωνα με πληροφορίες του 902.gr, στην απεργία η συμμετοχή των εργαζομένων άγγιξε ποσοστά μεγαλύτερα από το 90%, αναδεικνύοντας την απαίτηση των εργαζομένων τα τρένα να κυκλοφορούν σε ασφαλές δίκτυο και οι εργαζόμενοι να εργάζονται σε ασφαλείς συνθήκες.
Όπως αναφέρουν οι εργαζόμενοι, ενάμιση χρόνο μετά, τα κενά και οι ελλείψεις παραμένουν, απειλώντας την ασφάλεια εργαζομένων και επιβατών.
Η φωτοσήμανση, η τηλεδιοίκηση, η αξιόπιστη επικοινωνία δεν υπάρχουν σε ένα μεγάλο μέρος του δικτύου. Τα συστήματα ασφαλείας στην κυκλοφορία των τρένων είναι άγνωστο πότε θα λειτουργήσουν. Το προσωπικό μειώνεται ραγδαία, δεν γίνονται προσλήψεις, η ανάγκη για την εκπαίδευση και εξειδίκευσή του υποτιμάται. Οι εγκαταστάσεις παραμένουν απαρχαιωμένες και το τροχαίο υλικό «γερασμένο».
Ανάλογη απεργιακή συγκέντρωση έγινε το πρωί από τους εργαζόμενους στον σιδηρόδρομο και στον Αθήνα στον Σταθμό Λαρίσης.