Αναλυτικά, σύμφωνα με τα στοιχεία του Lloyd's Register-fairplay και του Committee (Ελληνική Επιτροπή Ναυτιλιακής Συνεργασίας), ο ελληνικών συμφερόντων στόλος έφτασε τα 4.057 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 314,4 εκατ. τόνων.
Σε σύγκριση με τα στοιχεία του προηγούμενου έτους, αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση κατά 156 πλοία, 23,6 εκατ. τόνων.
Στα 4.057 πλοία υπολογίζονται 374 πλοία διαφόρων τύπων, συνολικής χωρητικότητας 38 εκατομμυρίων τόνων, που είναι υπό ναυπήγηση.
Λιβερία: 739 πλοία ελληνικής ιδιοκτησίας
Την ελληνική εμπορική ναυτιλία στο μητρώο, ακολουθεί η Λιβερία με 739 πλοία ελληνικής ιδιοκτησίας των 54.034.080 τόνων, τα Νησιά Μάρσαλ με 697 πλοία 54.806.342 τόνων, η Μάλτα με 606 πλοία 48.550.930 DW, ο Παναμάς με 398 πλοία 25.210.082 τόνων DW, η Κύπρος με 253 πλοία των 17.689.741 DW και οι Μπαχάμες με 243 πλοία 17.527.315 DW. Το ελληνικό νηολόγιο κέρδισε 4,3 εκατ. τόνους χωρητικότητας.
Ο μέσος όρος ηλικίας του ελληνικού στόλου ανέρχεται σήμερα στα 10 έτη, έναντι 12,5 για τον παγκόσμιο στόλο.
Οι νηογνώμονες που έχουν την πλειοψηφία του ελληνικού στόλου «στα βιβλία τους» είναι ο LLOYD'S REGISTER, με 830 πλοία (824 πλοία το 2014), ο ABS με 761 πλοία (732 πλοία το 2014),ο Ιαπωνικός Νηογνώμονας, (ClassNK ) με 721 πλοία (644 πλοία το 2014), το Bureau Veritas με 650 πλοία (603 το 2014), ο Νορβηγικός Νηογνώμονας (DNV) με 427 πλοία (468 πλοία το 2014), το Germanischer Lloyd (GL) με 278 πλοία (291 πλοία 2014) και ο RINA 169 πλοία (171 πλοία το 2014).