Ο Θεόδωρος Κλιάρης έχει συνδέσει τη θητεία του με μία από τις σκοτεινότερες περιόδους του Λιμενικού και ειδικά με την υπόθεση των επαναπροωθήσεων, αφού επί των ημερών του αγνοούνται, με βάση επίσημα στοιχεία, πάνω από 40.000 πρόσφυγες που διασώθηκαν από το Λιμενικό αλλά δεν καταγράφηκε ποτέ η άφιξή τους.

Όπως αποκαλύπτει στην ΕΦΣΥΝ ο Μάριος Διονέλλης, πρόκειται για μία σκανδαλώδη «δεύτερη καριέρα», καθώς δεν τηρείται το όριο των τριών χρόνων από την αποστρατεία του, όπως προβλέπει ο νόμος.

Η αποκάλυψη προέκυψε μέσω του πρόσφατα ιδιωτικοποιημένου Οργανισμού Λιμένα Ηρακλείου (ΟΛΗ), όταν ο διευθύνων σύμβουλος Μηνάς Παπαδάκης ανακοίνωσε πως ο κ. Κλιάρης αναλαμβάνει υπεύθυνος ασφαλείας του λιμανιού ως εξωτερικός συνεργάτης της εταιρείας MSI (Marine Security International). Η συγκεκριμένη εταιρεία είναι πιστοποιημένη σύμβουλος σε θέματα ασφαλείας των λιμανιών και προσέλαβε τον πρώην αρχηγό του Λιμενικού αναθέτοντάς του πιθανόν αντίστοιχο ρόλο και στα μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας που έχει στο πελατολόγιό της (Πειραιά, Πάτρα, Αλεξανδρούπολη, Ελευσίνα, Ραφήνα κ.ά.).

Για να εργαστεί στην MSI ο κ. Κλιάρης, παρακάμπτεται σκανδαλωδώς ο νόμος (4504/2017) που προβλέπει ρητά ότι τα στρατιωτικά ή πολιτικά στελέχη του υπουργείου Ναυτιλίας δεν μπορούν να απασχοληθούν σε Αναγνωρισμένους Οργανισμούς Ασφάλειας αν δεν περάσουν τρία χρόνια από την αποχώρησή τους από την υπηρεσία. Από την αποστρατεία του κ. Κλιάρη (Μάρτιος 2023) έχουν παρέλθει μόλις 4 μήνες. Μάλιστα προβλέπονται και κυρώσεις για εταιρείες, όπως η MSI, σε περίπτωση μη συμμόρφωσης, με ανάκληση της εξουσιοδότησής τους.

Ολόκληρο το ρεπορτάζ εδώ.