Με δύο μέτρα και δύο σταθμά φαίνεται πως κινείται το Υπουργείο Παιδείας και το ΙΕΠ σε ό,τι αφορά τα εκπαιδευτικά προγράμματα που εγκρίνονται για τα σχολεία, καθώς το 2019 απορρίφθηκε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα παρόμοιου σκεπτικού με το εγκεκριμένο πρόγραμμα της Ελληνικής Αγωγής της εταιρίας του Άδωνι Γεωργιάδη.

Μεγάλο ενδιαφέρον έχει το σκεπτικό της απόρριψης, «καθώς ο φορέας υλοποίησής του χαρακτηρίζεται ως εμπορικός οργανισμός, παράμετρος που προσκρούει στις Προδιαγραφές Αξιολόγησης Αιτημάτων Έγκρισης Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων – Δραστηριοτήτων και Εκπαιδευτικού Υλικού (Πράξη 37/21-9-2017, Δ.Σ. του Ι.Ε.Π.)».

1.jpg

 

Να σημειωθεί, ότι στην απάντηση που έδωσε το ΙΕΠ όταν ο δάσκαλος κ. Πολυχρονιάδης αποκάλυψε την αδειοδότηση της Ελληνικής Αγωγής, ήταν -μεταξύ άλλων- η εξής: «Όπως ρητά προβλέπεται στην σχετική έγκριση, η συμμετοχή είναι προαιρετική και δωρεάν, το υλικό δεν μπορεί να αφορά έμμεση ή άμεση διαφήμιση/προώθηση εμπορικών προϊόντων φορέων, επιχειρήσεων ή υπηρεσιών ατόμων ή φορέων, και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για κανενός είδους διαφημιστικό ή άλλο εμπορικό σκοπό, ενώ δεν επιτρέπεται και οποιαδήποτε μελλοντική εμπορική διάθεση του εκπαιδευτικού προγράμματος και συνοδευτικού υλικού με την αναφορά της συγκεκριμένης έγκρισης»

Το ΥΠΑΙΘ απορρίπτει ένα πρόγραμμα που έχει παρόμοια χαρακτηριστικά με αυτό που ενέκρινε λίγο καιρό μετά και το ΙΕΠ δικαιολογείται με ισχυρισμούς που θα ίσχυαν και στις δύο περιπτώσεις.