Αύξηση κατά 138% στα καθαρά έσοδα, στα 791 εκατ. δολάρια, σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του 2013, ανακοίνωσε το Facebook
Τα έσοδα για το δεύτερο τρίμηνο του 2014 έφτασαν τα 2,91 δισ., αύξηση της τάξης του 61% σε σχέση με τα 1,81 δισ. του δεύτερου τριμήνου του 2013.
Τα διαφημιστικά έσοδα, τα οποία αποτελούν τη «μερίδα του λέοντος» ανήλθαν στα 2,68 δισ. σημειώνοντας άνοδο 67%. Πλέον οι διαφημίσεις σε φορητές συσκευές αντιπροσωπεύουν το 62% του συνόλου των διαφημιστικών εσόδων, κάτι που συνιστά σημαντική αλλαγή σε σχέση με δύο χρόνια πριν.
Ωστόσο, μεγάλη αύξηση σημείωσαν και τα έξοδα, τα οποία έφτασαν στα 1,52 δισ. αυξανόμενα κατά 22% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013.
«Είχαμε καλό δεύτερο τρίμηνο» δήλωσε σχετικά ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του «βασιλιά» των κοινωνικών δικτύων. «Η κοινότητά μας συνέχισε να αναπτύσσεται, και βλέπουμε πολλές ευκαιρίες μπροστά μας καθώς συνδέουμε τον υπόλοιπο κόσμο».
Οι ημερήσιοι ενεργοί χρήστες (DAU-daily active users) ήταν κατά μ.ο 829 εκατ. τον Ιούνιο του 2014, σημειώνοντας αύξηση 19%. Οι DAU με φορητές συσκευές ήταν 654 εκατ. κατά μ.ο.- αύξηση 39%.
Όσον αφορά στους μηνιαίους ενεργούς χρήστες (MAU) ήταν 1,32 δισ. (14% αύξηση), ενώ αντίστοιχα οι MAU με φορητές συσκευές ήταν 1,07 δισ. (+31%).