Για παρελκυστική διαδικασία κατηγορεί την εργοδοσία του Mega το Υπ. Εργασίας
Μηνύσεις έχουν ασκήσει οι ελεγκτικοί μηχανισμοί του υπουργείου Εργασίας, για την «απολύτως παρελκυστική τακτική της εργοδοσίας του τηλεοπτικού σταθμού MEGA που συνεχίζει να κρατά ομήρους τους απλήρωτους εργαζόμενους»