Ιατρική παρέμβαση για την αντιμετώπιση της οξείας νεφρικής ανεπάρκειας του Δημήτρη Κουφοντίνα
Με μια σύντομη δήλωση που υπογράφει ο Διοικητής του Νοσοκομείου Λαμίας, Ανδρέα Κολοκύθας, ανακοινώθηκε πριν από λίγο ότι «το ιατρονοσηλευτικό προσωπικό προχώρησε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες αντιμετώπισης της» οξείας……