«Είναι σύνηθες στην εκκίνηση τέτοιων μεγάλων εφαρμογών να παρατηρούνται κάποιες δυσλειτουργίες, ιδιαίτερα σε ώρες αιχμής, στους κεντρικούς σταθμούς έκδοσης». Την απάντηση αυτή δίνει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης σε συνέντευξή του στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων αναφορικά με τις ουρές που παρατηρούνται για την έκδοση των προσωποποιημένων καρτών ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Ο Χρ. Σπίρτζης απολογήθηκε στους πολίτες για τις καθυστερήσεις, και διευκρίνισε ότι «έχει προβλεφθεί η διαδικασία για να μην περιμένει όποιος επιθυμεί ούτε ένα λεπτό. Δίνει έναν ταχυδρομικό φάκελο με το όνομα και τη διεύθυνσή του, μια φωτογραφία διαβατηρίου, τον ΑΜΚΑ, μια φωτοτυπία της παλαιάς κάρτας και τον κωδικό που λαμβάνει από τη δικτυακή εφαρμογή του ΟΑΣΑ και θα λάβει ταχυδρομικά την κάρτα του».

Παράλληλα, ο υπουργός εκτίμησε ότι η παράταση που δόθηκε μέχρι τις 5 Νοεμβρίου για την έκδοση καρτών στα γκισέ και μέχρι τις 10 Νοεμβρίου για την υποβολή φακέλου και την αποστολή της κάρτας με το Ταχυδρομείο είναι επαρκής. Ξεκαθαρίζει δε, ότι αρχές Νοεμβρίου θα κλείσουν οι πόρτες (μπάρες) στις εισόδους των Σταθμών και το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα εφαρμοστεί πλήρως.

Ακόμη, ο Χρ. Σπίρτζης έκανε λόγο για κυκλώματα που θα χτυπηθούν με το ηλεκτρονικό εισιτήριο και υπογραμμίζει ότι ο λαός ανταποκρίνεται, όπως αναφέρει, σε κάθε προσπάθεια που αντιμετωπίζει αυτούς που τον έκλεβαν. Αναφέρεται σε όλα τα ζητήματα που αφορούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς και δηλώνει ότι «γελάει», όταν ακούει ότι μπορεί να τα ιδιωτικοποιήσει η κυβέρνηση λόγω της ένταξής τους στο λεγόμενο «υπερταμείο». Αναφέρεται και στους σχεδιασμούς του υπουργείου για τον νέο τρόπο έκδοσης των διπλωμάτων οδήγησης, τις μεγάλες αλλαγές στον ΚΟΚ και ανακοινώνει ότι αυτή την εβδομάδα θα καταθέσει στη Βουλή το νομοσχέδιο για τα ταξί και τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες.

«Τον σέβομαι», απάντησε στις κατηγορίες για υποστήριξη συντεχνιών και του Θύμιου Λυμπερόπουλου, προέδρου των ιδιοκτητών ταξί, «έχει προτάσεις και δεν φέρνει εμπόδια στα θέματα που αφορούν στον εξορθολογισμό του επαγγέλματος των ταξί. Αυτό που κυρίως διεκδικεί, είναι το δίκιο κι η ισονομία».

«Αν συντεχνιασμός είναι η υπεράσπιση της κοινωνίας, ο εξορθολογισμός των διαδικασιών, η ισονομία, η ίση μεταχείριση πολιτών και εταιρειών, οι αξιόπιστοι μηχανισμοί ελέγχου, η πληρωμή των οικονομικών βαρών από όλους, η προσπάθεια ενάντια στην απορρύθμιση και την ισοπέδωση των νεοφιλελεύθερων δυνάμεων -τότε, ναι, είμαι ό,τι πιο συντεχνιακό υπάρχει, και είναι τιμή μου και καμάρι μου» υπογράμμισε ο Χρ. Σπίρτζης.

Τέλος, επέλεξε, μεταξύ άλλων, να πάρει θέση και για τις εξελίξεις στη Κεντροαριστερά λέγοντας ότι «θα ήθελε να εκλεγεί κάποιος αρχηγός που θα επαναφέρει το ΠΑΣΟΚ στον σοσιαλιστικό χώρο».