Σύμφωνα με καταγγελίες, παρατηρήθηκαν διπλές χρεώσεις σε συναλλαγές που έγιναν μέσω χρεωστικών καρτών της Πειραιώς προς συστήματα POS, είτε φυσικά είτε ηλεκτρονικά. Το αποτέλεσμα ήταν να αφαιρεθούν εις διπλούν τα ποσά από τους λογαριασμούς των πελατών. Οι πλειοψηφία των διπλά χρεωμένων συναλλαγών παρατηρείται κυρίως το περασμένο Σαββατοκύριακο, ενώ η επίλυση του προβλήματος φαίνεται ότι ξεκίνησε το βράδυ της Τρίτης.
Η Τράπεζα Πειραιώς δεν έχει κάνει κάποια επίσημη ανακοίνωση, ωστόσο σύμφωνα με τον λογαριασμό της υπηρεσίας winbank στο twitter το πρωί της Τετάρτης «Το πρόβλημα εντοπίστηκε άμεσα & έχει επιλυθεί. Πλέον, οι σχετικοί αντιλογισμοί εμφανίζονται στους λογαριασμούς που επηρεάστηκαν.»
@northaura Το πρόβλημα εντοπίστηκε άμεσα & έχει επιλυθεί. Πλέον, οι σχετικοί αντιλογισμοί εμφανίζονται στους λογαριασμούς που επηρεάστηκαν.
— winbank (@winbank_tweets) March 8, 2017
Όπως προσθέτει η υπηρεσία winbank «λόγω τεχνικής δυσλειτουργίας, ένα μικρό μέρος συναλλαγών με χρεωστικές κάρτες, απεικονίστηκε 2 φορές σε λογαριασμούς πελατών».
@northaura Λόγω τεχνικής δυσλειτουργίας, ένα μικρό μέρος συναλλαγών με χρεωστικές κάρτες, απεικονίστηκε 2 φορές σε λογαριασμούς πελατών.
— winbank (@winbank_tweets) March 8, 2017
Ωστόσο σύμφωνα με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση της Τράπεζας Πειραιώς υπάρχουν ακόμα κάποιες εκκρεμότητες. «Η συντριπτική πλειοψηφία των αντιλογισμών έχει επιλυθεί. Υπάρχει ακόμα ένα πολύ μικρό μέρος επιπλέον χρεώσεων που θα επιστραφεί άμεσα, σήμερα ή αύριο» ανέφερε ο εκπρόσωπος στο TPP. Οι χρεώσεις που δεν έχουν επιστραφεί ακόμα αφορούν συναλλαγές συναλλάγματος, από ευρώ σε κάποιο άλλο νόμισμα, προσθέτει.