Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφου του ΣΚΑΙ, που βρέθηκε στο λιμάνι του Πειραιά, μία επιβάτρια τόνισε: «Όχι, δεν είχαμε ενημερωθεί. Είχαμε πάρει τηλέφωνο, γιατί μάθαμε ότι προκηρύχθηκε απεργία στις 16, αλλά οι πλοιοκτήτριες μας λέγανε ότι τα πλοία θα ταξιδέψουν κανονικά. Εμείς δεν τα βάζουμε με τον κόσμο που κάνει απεργία, τα βάζουμε με τους πλοιοκτήτες που δε μας ενημερώνουν. Μέχρι και τελευταία στιγμή μας έλεγαν ότι θα ταξιδέψουν».
Παρά το γεγονός ότι η εκπομπή φαινόταν ότι ήθελε να εστιάσει στην ταλαιπωρία των πολιτών, αποδίδοντάς την στην απεργία, η ίδια επιβάτρια συνέχiσε λέγοντας πως: «Κοιτάξτε, η ταλαιπωρία και το κόστος υπάρχει, γιατί δεν υπάρχουν και συγκοινωνίες σήμερα, αναγκαστικά παίρνεις κάποιο ταξί, αλλά εντάξει, τι να κάνουμε; Εμείς δεν τα έχουμε με τους απεργούς. Γιατί εργαζόμενοι είμαστε όλοι και το νομοσχέδιο είναι σφαγείο!»
Η σχετική είδηση μάλιστα, παίζει στην ιστοσελίδα του σταθμού με τίτλο για «διαμαρτυρίες επιβατών για την απεργία στα πλοία», παρά το ότι σημειώνεται ότι οι εταιρείες δεν τους ενημέρωσαν.
Ανάλογη εικόνα είχαμε και σε ρεπορτάζ του ΑΝΤ1: «Είχαμε κλείσει, η εταιρεία δεν παίρνει καμία ευθύνη. Μας είπαν ότι θα γίνει κανονικά το δρομολόγιο και είμαστε εδώ και περιμένουμε. Καλά κάνουν οι άνρθωποι και κάνουν την απεργία τους και μπράβο τους. Είμαστε εδώ, θέλουμε ενημέρωση, η εταιρεία τίποτα…». «Οι εργαζόμενοι έχουν απόλυτο δίκιο».
Eνώ άλλη επιβάτρια καταγγέλλει ότι οι εταιρείες προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν την ταλαιπωρία των επιβατών, που προκαλούν οι ίδιες λέγοντας ότι θα ταξιδέψουν κανονικά, ώστε να χτυπηθεί η απεργία και να ασκηθεί πίεση στους εργαζόμενους.