«Θα δεχόμουν απολύτως το να έχω το συγκεκριμένο έργο είτε σε ένα μουσείο είτε σε μία γκαλερί είτε και στο σπίτι μου ακόμα. Εδώ όμως μιλάμε για την ανάρτηση ενός εκθέματος στο Ελληνικό Προξενείο της Νέας Υόρκης. Ποια είναι η διαφοροποίηση; Πρώτον, ότι πρόκειται για τον σκληρό πυρήνα του κράτους, το οποίο αντίθετα με ένα μουσείο ή μία γκαλερί, που είναι προορισμένα για την έκφραση της τέχνης, το προξενείο οφείλει να φέρει ακέραια τα σύμβολα και τα εμβλήματα της χώρας και δεύτερον, οφείλει να εξυπηρετεί τους Έλληνες διασποράς ιδίως τους ομογενείς. Και κατά τούτο, θα πρέπει να έχει έναν χαρακτήρα όσο πιο ουδέτερο γίνεται» είπε ο υπουργός Εξωτερικών στο ραδιόρωνο του ΣΚΑΙ.

Μάλιστα, ισχυρίστηκε πως «η οδηγία που δόθηκε από το ΥΠΕΞ ομόθυμα από την υπηρεσιακή και πολιτειακή ηγεσία ήρθε πολύ πριν από την τοποθέτηση του κ. Νατσιού».

Προσέθεσε Γεραπετρίτης ότι το Ελληνικό Προξενείο μπορεί να φιλοξενεί έργα τέχνης, «πλην όμως θέματα που αφορούν εμβλήματα και σύμβολα της χώρας, τα οποία είναι εντός της βασικής λειτουργείας του σκληρού κορμού του κράτους, οφείλουν να φέρονται ακέραια», καθώς κατά τον ίδιο δεν μπορούν όλοι οι άνθρωποι να ανεχτούν αυτού του τύπου τα σύμβολα όταν εξυπηρετούνται από το ελληνικό κράτος.

«Η λογική είναι ότι η ελευθερία της τέχνης και της έκφρασης είναι αδιαπραγμάτευτη και όλοι οφείλουμε να τις υπηρετούμε. Όμως όταν μιλάμε για υπηρεσίες τους σκληρού πυρήνα του κράτους πρέπει να έχει ουδετερότητα όσον αφορά τα σύμβολα και τα εμβλήματα του κράτους», συμπλήρωσε και κατέληξε πως «το μήνυμα για την έμφυλη βία οφείλει να περνάει, όμως εδώ έχουμε εμβλήματα του κράτους σε υπηρεσία του σκληρού πυρήνα του κράτους. Οφείλαμε να έχουμε αυτή τη στάση».