Συγκεκριμένα, με τροπολογία του υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκου Παππά αποφασίζεται η εξάμηνη παράταση, καθώς αναφέρεται πως κρίθηκε αναγκαία για τη διευκόλυνση των επιχειρήσεων λόγω ασφυκτικών προθεσμιών και καθώς είναι ακόμα σε εξέλιξη η διαβούλευση του σχεδίου νόμου «Ηλεκτρονικό Σύστημα Διάθεσης Διαφημιστικού Χρόνου».
 
Για το τρέχον διάστημα θα συνεχίσει να εφαρμόζεται η ισχύουσα διαδικασία για την τιμολόγηση των διαφημιζόμενων βάσει τιμοκαταλόγου που υποβάλλεται στην οικεία ΔΟΥ από τα ΜΜΕ.