O υπουργός Υποδομών - Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης, δήλωσε ότι διενεργείται έρευνα στον χώρο των συγκοινωνιών για κυκλώματα που δρούσαν γύρω από τη συντήρηση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς (ΜΜΜ), την επιδιόρθωσή τους, τον καθορισμό των βαρδιών, τα πλαστά εισιτήρια και άλλα συναφή ζητήματα. Κατήγγειλε τις συνδικαλιστικές ηγεσίες ορισμένων σωματείων εργαζομένων στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ και υπογράμμισε πως πίσω από τα κυκλώματα βρίσκονται υπηρεσιακοί παράγοντες.
Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «24/7», ο Χ. Σπίρτζης αποκάλυψε τη διενέργεια έρευνας, διοικητικής σε πρώτη φάση και εισαγγελικής σε επόμενο στάδιο, για τον εντοπισμό κυκλωμάτων που, όπως ανέφερε, λυμαίνονταν εδώ και χρόνια τον χώρο των συγκοινωνιών.
Δήλωσε ότι τα αποτελέσματα θα δημοσιοποιηθούν σύντομα και τόνισε ότι αναφέρεται σε υπηρεσιακούς παράγοντες, οι οποίοι εμπλέκονται σε συγκεκριμένα κυκλώματα με συγκεκριμένες δράσεις γύρω από τη συντήρηση των ΜΜΜ, την επιδιόρθωσή τους, τον καθορισμό των βαρδιών, τα πλαστά εισιτήρια και άλλες παθολογίες αυτού του χώρου. Υποστήριξε ότι προηγούμενες κυβερνήσεις έδειχναν ανοχή απέναντι σε τέτοια κυκλώματα και συστήματα.
Παράλληλα, έβαλλε κατά συνδικαλιστικών ηγεσιών των ΜΜΜ, αναφέροντας πως ορισμένοι συνδικαλιστές δεν επέτρεψαν την υπογραφή των συλλογικών συμβάσεων εργασίας και δήλωσε ότι με το σημερινό καθεστώς οι περίπου 700 τεχνίτες παίρνουν επίδομα 82 ευρώ τον μήνα, ενώ οι οδηγοί, που δουλεύουν κάτω από πιο δύσκολες συνθήκες στους δρόμους της πρωτεύουσας, μόνο 41 ευρώ.
Τέλος, παραδέχθηκε πως οι συγκοινωνίες έχουν πλέον μεταφερθεί από το υπουργείο Μεταφορών στο Υπερταμείο, ενώ για την κατάργηση του αμαξοστασίου στο παλιό αεροδρόμιο του Ελληνικού τόνισε ότι είναι υποχρέωση που απορρέει από τη σύμβαση του 2014 για την παραχώρηση του ακινήτου στον όμιλο Λάτση.