Όπως αναφέρει σημερινό δημοσίευμα του επιχειρηματικού περιοδικού Manager Magazin, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει επίσης να ξαναχρησιμοποιήσει όσα περισσότερα ανταλλακτικά γίνεται στην επόμενη γενιά του δημοφιλούς μοντέλου της Golf ώστε να εξοικονομήσει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ.

Η VW σχεδιάζει ακόμη να βελτιώσει την παραγωγικότητα και την αποτελεσματικότητα στα εργοστάσια της, στο πλαίσιο της διαδικασίας περικοπής δαπανών, γεγονός που ενδεχομένως να οδηγήσει στην περικοπή θέσεων εργασίας.

Όπως σημειώνει το περιοδικό, η Volkswagen εκτιμά πως το κόστος του σκανδάλου θα ξεπεράσει τα 30 δισ. ευρώ, το μεγαλύτερο μέρος των οποίων ο νέος επικεφαλής Ματίας Μίλερ σχεδιάζει να χρεώσει στην VW και όχι στις θυγατρικές της, Audi και Porsche. Το δημοσίευμα επικαλείται πηγές της εταιρείας, σύμφωνα με τις οποίες μέχρι στιγμής δεν έχουν συμφωνηθεί περικοπές με τους εκπροσώπους των εργαζομένων.