«Αυτές τις ώρες αναλογιζόμαστε όλοι, πως μπορεί ανά πάσα στιγμή ο καθένας από εμάς να βρεθεί στην ατέλειωτη λίστα νεκρών ή σακατεμένων που δημιουργεί η υπερεντατικοποίηση, η έλλειψη κατάλληλων μέτρων προστασίας (ΜΑΠ) και φυσικά ο νόμος Χατζηδάκη που αναγκάζει τους “συνεργάτες” να ξεπερνούν και τις 12 ακόμα ώρες συνεχούς οδήγησης για να συμπληρώσουν αξιοπρεπές μεροκάματο» υπογραμμίζουν οι εργαζόμενοι, εκφράζοντας θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του συναδέλφου τους Abdul.

«Και φυσικά όλα κινούνται στο πλαίσιο της “ομερτά” που ακολουθούν τα υπουργεία εργασίας και υποδομών, τα οποία επί τρία χρόνια, από την ψήφιση του νόμου 4611, “συσκέπτονται” και “διαβουλεύονται” ερήμην μας για την έκδοση κοινής ΚΥΑ που θα καθόριζε τα κατάλληλα ΜΑΠ. Οι μανδαρίνοι των υπουργείων αλληλοδιαψεύδονται, ρίχνοντας ο ένας ευθύνες στον άλλο, αρκεί να μην αγγίξουν τα υπερκέρδη των πολυεθνικών όπως της Delivery Hero και όλων των υπόλοιπων αφεντικών που απασχολούν εργαζόμενους σε δίκυκλο», αναφέρουν.

Και συνεχίζουν:

«Δεν μπορούμε να παραβλέψουμε πως και στα δύο θανατηφόρα δυστυχήματα των συναδέλφων μας το κράνος Jet 22.5 (πρότυπο που δεν παράγεται πλέον) δεν κατάφερε να τους προστατεύσει, χάνοντας και οι δύο τη ζωή τους από κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις.

»Δε μπορούμε να αγνοήσουμε επίσης τη στάση της efood να αγνοεί επιδεικτικά την ασφάλεια των εργαζομένων της, μη χορηγώντας τους κατάλληλα μέσα για την οδήγηση και την πλοήγηση και μη διαθέτοντάς τους τη μελέτη εκτίμησης επαγγελματικού κινδύνου. Και στο βωμό των κερδών της η εταιρεία, μέσα από την εφαρμογή εντατικοποιεί την οδήγηση με πληθώρα στρεσογόνων μηνυμάτων, καθιστώντας την εργασία ακόμα πιο επικίνδυνη».

«Τέλος, θα πρέπει να επισημάνουμε προς την efood πως δεν είναι άλλο ένα τροχαίο δυστύχημα. Είναι ένα θανατηφόρο εργατικό δυστύχημα και την καλούμε δημόσια να μας δηλώσει πόσες ώρες είχε την εφαρμογή της εταιρείας ανοιχτή την ημέρα που έχασε τη ζωή του ο Abdul» καταλήγουν οι εργαζόμενοι.

Ολόκληρη η ανακοίνωση εδώ.