Το μήνυμα που έστειλε στο ΤΡΡ η Α. γράφει: «Μένω Βερολίνο, ψήφισα μέσα στην προθεσμία και μου ήρθε μήνυμα χτες από ΥΠΕΣ ότι δεν έφτασε εμπρόθεσμα η ψήφος μου. Η μεταφορική ήταν η UPS για εμένα εδώ. Ταχυδρομική ετικέτα κλπ ήταν όλα ήδη εκτυπωμένα στο φάκελο που έλαβα από το ΥΠΕΣ».

«Έστειλα το γράμμα στις 21 και παραδόθηκε στις 23 και μου στείλαν πως είναι εκπρόθεσμη. Μου έστειλαν στις 8 Ιουνίου ότι δεν παραδόθηκε εγκαίρως» αναφέρει στο ΤΡΡ η Β.

Το ίδιο συνέβη και σε δύο ακόμα περιπτώσεις, με επιστολική εντός Ελλάδας, όπως μας αναφέρει άλλος αναγνώστης του ΤΡΡ.

Χρήστες του Twitter αναφέρουν πως αντιμετώπισαν το ίδιο πρόβλημα.

Σε τηλεφωνική επικοινωνία με το Υπουργείο Εσωτερικών, σχετικά με το θέμα μας απάντησαν πως την ευθύνη έχουν οι εταιρείες ταχυμεταφοράς, υπογραμμίζοντας πως πρόκειται για κάτι που εφαρμόζεται πρώτη φορά στη χώρα και ο όγκος των ψήφων ήταν μεγάλος. Από το υπουργείο επεσήμαναν πως πρόκειται για περιπτώσεις μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού. Τέλος, ανέφεραν πως η διαδικασία προέβλεπε tracking, «δηλαδή αν εσύ που μένεις Ελλάδα σε δύο μέρες απ’ όταν την έστειλες δεις ότι δε σου έχουν στείλει ότι έχει φτάσει στο τάδε κέντρο μπορείς να κάνεις tracking να δεις πού είναι».