Facebook και Twitter έχουν γνωστοποιήσει πολιτικές διαφημιστικές δαπάνες και λογαριασμούς που σχετίζονται με τη Ρωσία, ενώ η Facebook μοιράζεται τα ευρήματά της με την Google, σύμφωνα με την πηγή αυτή.

Στελέχη του αμερικανικού κογκρέσου έχουν καλέσει τις τρεις εταιρείες σε δημόσιες ακροάσεις τον Νοέμβριο προκειμένου να συζητήσουν τον ρόλο της Ρωσίας στις αμερικανικές εκλογές.

«Φυσικά θα συνεργαστούμε στις έρευνες», έγραψε σε ανακοίνωσή της εκπρόσωπος της Google. «Ερευνούμε πώς μπορούμε να βοηθήσουμε με όποιες σχετικές πληροφορίες».

Αν και η Google έχει δεχθεί λιγότερες δημόσιες επικρίσεις για το θέμα απ’ ότι η Facebook, ωστόσο ο κολοσσός διαθέτει αρκετά δημοφιλή προϊόντα που θα μπορούσαν να παραβιαστούν ώστε να επηρεαστεί το εκλογικό σώμα.

Στις 7 Σεπτεμβρίου, μια ημέρα μετά την δήλωση του Facebook ότι περίπου 100.000 δολάρια σε διαφημίσεις συνδέονταν με ψεύτικους λογαριασμούς στην πλατφόρμα της, η Google δήλωσε ότι δεν είχε δει στοιχεία αυτού του τύπου διαφημιστικής καμπάνιας στις πλατφόρμες της.