Ο Απ. Λύτρας υπογράμμισε ότι είναι δεδομένο πως υπάρχουν ευθύνες για την τραγωδία τόσο στην πλοιοκτήτρια εταιρεία όσο όμως και σε άλλους. «Μέτρα ασφαλείας στο συγκεκριμένο πλοίο δεν υπήρχαν» είπε χαρακτηριστικά. Επικαλέστηκε δε την κατάθεση του Λευκορώσου οδηγού που βγήκε ζωντανός από το φλεγόμενο πλοίο, ο οποίος σύμφωνα με πληροφορίες ανέφερε ότι κανένας από τους 4 πυροσβεστήρες που βρήκε δεν λειτουργούσε.
Απαντώντας δε στους ισχυρισμούς της εταιρείας ότι είχε γίνει πρόσφατα έλεγχος στο πλοίο και ότι όλα είχαν βρεθεί εντάξει, ο δικηγόρος της συζύγου του αγνοούμενου οδηγού σημείωσε ότι οι έλεγχοι που γίνονται είναι τελείως τυπικοί. «Δεν ξέρουμε πώς γίνονται οι επιθεωρήσεις των πλοίων; Έχετε δει κανένα πλοίο να κόβεται;» τόνισε με νόημα.
Σημειώνεται ότι τη μετακίνηση σε ασφαλή λιμένα αποφασίστηκε χθες από το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, καθώς η Πυροσβεστική ενημέρωσε «ότι έχουν εξαντληθεί οι επιχειρησιακές δυνατότητες έρευνας και διάσωσης» στη θέση που είχε, ανοιχτά της Κέρκυρας. Ωστόσο, ερώτημα παραμένει γιατί επελέγη ένα τόσο μακρινό λιμάνι, όπως αυτό του Πλατυγιαλίου και όχι κάποιο πιο κοντινό όπως αυτά της Κέρκυρας ή της Ηγουμενίτσας.