Πιο αναλυτικά, το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο στον κόσμο έχει περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο χρήστες οι οποίοι μιλάνε με συναδέλφους τους ή κάνουν νέες επαγγελματικές επαφές.
Σύμφωνα με πληροφορίες που έδωσε στην δημοσιότητα η Financial Times ο νέος διαδικτυακός τόπος θα μοιάζει κυρίως με το Facebook αλλά θα επιτρέπει στους χρήστες να διαχωρίζουν αυστηρά το προσωπικό «προφίλ».
Αξίζει να σημειωθεί πως η ανάπτυξη της εφαρμογής αυτής άρχισε αθόρυβα πριν από 2 χρόνια με το Facebook να στοχεύει να διεισδύσει στους επαγγελματικούς χώρους ως εργαλείο δουλειάς. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να κερδίσει την εμπιστοσύνη των επιχειρήσεων και των στελεχών τους, οι οποίοι συχνά διεξάγουν εμπιστευτικές συνομιλίες στο διαδίκτυο και ανταλλάσσουν ευαίσθητες εμπορικές πληροφορίες, τις οποίες δεν θα ήθελαν να δουν να διαρρέουν.
Τέλος, το Facebook δεν έχει κάνει καμία δήλωση για αυτό το δημοσίευμα.