Ο στόχος είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση των χρηστών. Το Facebook μετατρέπεται σε ένα μέσο που μπορεί να καταλάβει και να βοηθήσει όσους το χρησιμοποιούν. Μάλιστα, έδωσαν ένα παράδειγμα ώστε να καταλάβουμε ακριβώς σε τι αναφέρονται:
Αν κάποιος γράψει μια δημοσίευση στην οποία ανακοινώνει ότι θέλει να πουλήσει το ποδήλατο του, το Facebook θα το καταλάβει και θα του προτείνει αν θέλει το ποστ του να καταχωρηθεί ως «δημοσίευση πώλησης». Πιθανότατα αυτό πρόκειται να βοηθήσει τον χρήστη, αφού θα βάζει την δημοσίευση του σε μία ειδική κατηγορία, με την ταμπέλα «sale post». Με αυτό το τρόπο θα γίνεται ευκολότερη η εύρεση της από όσους ανθρώπους το επιθυμούν.
Το προηγούμενο παράδειγμα δεν είναι ικανό να μας περιγράψει την συνολική λειτουργία του DeepText. Η τεχνητή νοημοσύνη που θα εισάγει το δημοφιλές μέσο δικτύωσης πρόκειται να έχει πολλές και σημαντικές επιδράσεις πάνω του.
Πλέον το Facebook θα είναι ικανό να αποσυνθέτει και να αναγνωρίζει το περιεχόμενο των δημοσιεύσεων μας. Το DeepText θα «σπάει» τις προτάσεις μας σε κομμάτια, θα εντοπίζει τις λέξεις κλειδιά και με την βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης θα βγάζει τα δικά του… συμπεράσματα για το ποστ που εξετάζει.
Πέρα από την καλύτερη εξυπηρέτηση των χρηστών ένας άλλος λόγος για το DeepText είναι η αποφυγή των spam . Κάθε αρχική σελίδα περιέχει κάποιες πληροφορίες οι οποίες είναι άσχετες με τα ενδιαφέροντα του χρήστη και αυτό είναι κάτι που θέλει να καταπολεμήσει το Facebook.
Ο πρωταρχικός στόχος του Facebook ωστόσο, είναι να εκμεταλλευτεί το τεράστιο αριθμό των χρηστών του. Να τους κατηγοριοποιήσει, να ανακαλύψει τα ενδιαφέροντα τους, να τους βάλει διαφόρων ειδών «ταμπέλες». Αυτό μάλιστα, αναγράφεται με σκούρα γράμματα σε έναν από τους μεσότιτλους της ανακοίνωσης.
Η τεχνητή νοημοσύνη υπόσχεται να βάλει σε «τάξη» τους 1,5 δισεκατομμύρια λογαριασμούς, να βοηθήσει τις διαφημίσεις να στοχεύουν στους κατάλληλους ανθρώπους και γενικότερα να αναβαθμίσει τη μηχανή αναζήτησης του δικτύου.
Σήμερα, όταν γράφουμε μια λέξη στην «αναζήτηση» του Facebook, αυτό βρίσκει στοιχεία που αντιστοιχούν στη συγκεκριμένη λέξη. Με το DeepText η αναζήτηση θα περάσει σε άλλο επίπεδο, αφού το δίκτυο θα μας οδηγεί σε αποτελέσματα που κρίνει πως αντιστοιχούν στο περιεχόμενο όσων γράφουμε. Θα… βγάζει νόημα από τις προτάσεις μας, πιθανότατα θα τα συνδέει με τις πληροφορίες που θα «ξέρει» για εμάς, για να μας οδηγήσει στις πληροφορίες που θα «πιστεύει» πως ψάχνουμε.
Εκτός όλων αυτών όμως, η νοημοσύνη του δικτύου θα είναι ικανή να εισχωρεί ακόμα και μέσα στις συνομιλίες μας, παρεμβαίνοντας και προτείνοντας ο,τι θεωρεί αρμόδιο. Πέρα από ένα βίντεο μικρής διάρκειας που βρίσκεται στην ανακοίνωση του Facebook όμως, δεν υπάρχουν πολλές παραπάνω πληροφορίες για αυτό.
Σε πρώτο στάδιο το DeepText θα μιλάει 20 γλώσσες, στη πορεία θα προστεθούν και οι υπόλοιπες που αφορούν χρήστες του Facebook.
Το Facebook γίνεται ολοένα και πιο έξυπνο, αυτό τρομάζει αρκετούς και καθόλου άδικα…