Ο πρόεδρος του Σωματείου τονίζει στην ανάρτησή του ότι «το νούμερο αυτό ξεπερνά σε ποσοστό το 20% των εργαζόμενων μηχανοδηγών στο κεντρικό μηχανοστάσιο της χώρας και αποδεικνύει ότι η Διοίκηση της Hellenic Train έχει αποτύχει παταγωδώς όχι μόνο στα εργασιακά, αλλά και στο να εγκαθιδρύσει ένα περιβάλλον ασφάλειας και δικαιοσύνης στον χώρο μας».
Επιρρίπτοντας πλήρως την ευθύνη στην διοίκηση της εταιρείας, εξηγεί: «Οι μαγκιές με τα στημένα πειθαρχικά, οι απολύσεις και οι εκδικητικές τιμωρίες σε ένα περιβάλλον εργασίας τουλάχιστο τοξικό, οδήγησαν σε αυτό το αποτέλεσμα».
Μάλιστα, συνεχίζει ότι η εταιρεία φταίει «Όχι μόνο για αυτούς που εξεδήλωσαν τάσεις φυγής απηυδισμένοι, αλλά και για τους 13 μηχανοδηγούς που έχουν ήδη αποχωρήσει μετά τα Τέμπη».
Υπενθυμίζεται ότι στο σιδηροδρομικό έγκλημα των Τεμπών ένας συνάδερφός τους έχασε τη ζωή του, ενώ το Σωματείο έχει επανειλλημένα επισημάνει τα ζητήματα ασφαλείας στον ελληνικό σιδηρόδρομο που θέτουν σε κίνδυνο τόσο τους επιβάτες, όσο και τους ίδιους τους μηχανοδηγούς.
«Δυστυχώς 2 χρόνια μετά, ελάχιστα έχουν ουσιαστικά αλλάξει» προσθέτει ο κ. Γενιδούνιας.
Ολόκληρη η ανάρτηση του Κ. Γενιδούνια:
«Πάνω από 15 μηχανοδηγοί εκδήλωσαν ενδιαφέρον για να αποχωρήσουν από την Hellenic Train συμμετέχοντας σε διαγωνισμό προσλήψεων άλλης σιδηροδρομικής εταιρείας στην Αττική.
Το νούμερο αυτό ξεπερνά σε ποσοστό το 20% των εργαζόμενων μηχανοδηγών στο κεντρικό μηχανοστάσιο της χώρας και αποδεικνύει ότι η Διοίκηση της Hellenic Train έχει αποτύχει παταγωδώς όχι μόνο στα εργασιακά, αλλά και στο να εγκαθιδρύσει ένα περιβάλλον ασφάλειας και δικαιοσύνης στον χώρο μας.
Οι μαγκιές με τα στημένα πειθαρχικά, οι απολύσεις και οι εκδικητικές τιμωρίες σε ένα περιβάλλον εργασίας τουλάχιστο τοξικό, οδήγησαν σε αυτό το αποτέλεσμα.
Εκεί που το 2018 χιλιάδες κόσμου ήθελε να εργαστεί στην Τραινοσε και ιδιαίτερα στο όμορφο επάγγελμα μας, σήμερα, το 2025, επαγγελματίες μηχανοδηγοί αναζητούν την πύλη εξόδου.
Η διοίκηση της Hellenic, θυγατρική της Ferrovie Dello Stato, έχει την απόλυτη ευθύνη. Απόλυτη ευθύνη και πραγματικά απορώ αν στην μητρική έχουν αντιληφθεί τι συμβαίνει στην Ελλάδα.
Όχι μόνο για αυτούς που εξεδήλωσαν τάσεις φυγής απηυδισμένοι, αλλά και για τους 13 μηχανοδηγούς που έχουν ήδη αποχωρήσει μετά τα Τέμπη.
Σαν σήμερα, το 2019 ο σιδηρόδρομος μπήκε και πάλι στο περιθώριο, ενώ η πολιτική διάλυσης του οδήγησε στην δομική κατάρρευση του 2023 και στα Τέμπη.
Δυστυχώς 2 χρόνια μετά, ελάχιστα έχουν ουσιαστικά αλλάξει.
Εμείς όμως θα συνεχίσουμε την προσπάθεια μας».