«Ο σταθμάρχης μπορούσε για 5,5 χλμ να δει πως η πορεία ήταν για μετωπική σύγκρουση. Υπήρχε πρωτόκολλο ασφαλείας που προέβλεπε δικλείδες ασφαλείας και θα έπρεπε όλες να παραβιαστούν για να συμβεί το ατύχημα», σημείωσε.
Όπως σχολίασε ο κ. Γεραπετρίτης, μετά το δυστύχημα έγινε μια συντονισμένη και πολύπλευρη προσπάθεια. «Θέλω να εξάρω την ταχύτητα της δικαιοσύνης. Υπήρξε μια προσπάθεια από το ΥΜΕ για τη διοικητική διερεύνηση μέσω εμπειρογνωμόνων και σε 45 ημέρες απέδιδε τις ευθύνες όπου έπρεπε», τόνισε και προσέθεσε: «Έγινε εκτεταμένος Κοινοβουλευτικός έλεγχος και την προηγούμενη περίοδο όπως και στην τρέχουσα όπου είχαμε τη συγκρότηση της εξεταστικής».
Συνεπώς, συμπέρανε ο υπουργός Εξωτερικών ότι όλα αυτά δεν οδηγούν σε επιχείρηση συγκάλυψης. «Αντιθέτως η κυβέρνηση ήθελε διαφάνεια για να επέλθει η κάθαρση σε ένα τόσο τραγικό συμβάν», είπε.
Σύμφωνα με τον ίδιο η πρόταση δυσπιστίας έχει και αρκετές νομικές πλημμέλειες ενώ σημείωσε ότι ήδη από το 2019 όταν ανέλαβε η ΝΔ έχουν υπάρξει 3 εξεταστικές που αφορούν τα πεπραγμένα της κυβέρνησης της ΝΔ. «Πόσες εξεταστικές συγκροτήθηκαν όσο ήταν το ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση για τα δικά του πεπραγμένα. Καμία! Όταν ήταν κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ για 5 χρόνια πόσες συγκροτήθηκαν για τα πεπραγμένα του ΣΥΡΙΖΑ. Καμία ! Έχουμε άλλη αντίληψη για τον κοινοβουλευτισμό και τη δημοκρατία». «Όλες οι παρατάσεις δόθηκαν με την έγκριση της ευρωπαϊκής επιτροπής δεν έγιναν μονομερώς», συμπλήρωσε.