
Ο Σύλλογος και Κηδεμόνων του 77ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών, εκφράζει με ψήφισμά του «την αμέριστη συμπαράστασή μας προς τη δασκάλα μας, κ. Αρετή Κατσαντώνη, η οποία αυτή τη στιγμή διώκεται πειθαρχικά, παράνομα, για το λόγο ότι άσκησε το νόμιμο δικαίωμά της στην απεργία και απείχε από τη διαδικασία της αξιολόγησης». Όπως τονίζεται μάλιστα στο ψήφισμα, «έχουµε αξιολογήσει οι ίδιοι τα παρατηµένα από τους Δήµους σχολικά κτίρια, και έχουµε γίνει µάρτυρες ατυχηµάτων εντός των χώρων του σχολείου όπως λάµπες φθορίου να λιώνουν από το ταβάνι προς τις τσάντες των παιδιών µε αποτέλεσµα την πυρκαγιά, παιδιά να διακοµίζονται στο νοσοκοµείο επειδή έπεσαν κεραµίδια πάνω τους κα. Αξιολογήσαµε ακόµη µία φορά το Υπουργείο που επέλεξε να επιδώσει τις πειθαρχικές διώξεις στους δασκάλους µας εν ώρα διδασκαλίας και εντός του σχολικού χώρου, παρουσία των παιδιών µας».
Yπενθυμίζεται ότι πέρα από τα τουλάχιστον 1.500 πειθαρχικά που έχουν κληθεί σε βάρος εκπαιδευτικών που συμμετείχαν σε απεργία – αποχή από την αξιολόγηση, η εκπαιδευτικός και μέλος της ΕΛΜΕ Πειραιά Χρύσα Χοτζόγλου, τέθηκε για πρώτη φορά εδώ και δεκαετίες σε δυνητική αργία για συνδικαλιστική δράση με απόφαση του πρώην πλέον υπουργού Παιδείας, Κυριάκου Πιερρακάκη, παρακάμπτοντας μάλιστα την ομόφωνη γνωμοδότηση του Πειθαρχικού Συμβουλίου και ανοίγοντας τον δρόμο στις πρώτες απολύσεις στο δημόσιο σχολείο για συνδικαλιστικούς λόγους. Το έγκλημα της ότι διαμαρτυρήθηκε από κοινού με μαθητές και μαθήτριες για την αξιολόγηση σε νεοδιόριστη εκπαιδευτικό. Οι διώκτες της έκαναν λόγο για «υποκίνηση».
Διαβάστε το σχετικό ρεπορτάζ του TPP
Ολόκληρο το ψήφισμα:
Εµείς, οι γονείς του 77ου Δηµοτικού Σχολείου Αθηνών, εκφράζουµε την αµέριστη συµπαράστασή µας προς τη δασκάλα µας, κ. Αρετή Κατσαντώνη, η οποία αυτή τη στιγµή διώκεται πειθαρχικά, παράνοµα, για το λόγο ότι άσκησε το νόµιµο δικαίωµά της στην απεργία και απείχε από τη διαδικασία της αξιολόγησης.
Η κ. Αρετή Κατσαντώνη είναι µία αφοσιωµένη Παιδαγωγός που υπηρετεί µόνο το ιδεώδες της πραγµατικής εκπαίδευσης και ανάπτυξης των παιδιών µας. Έχουµε αξιολογήσει οι ίδιοι τη δασκάλα µας και της έχουµε αποδώσει άριστα για το ήθος της, την προσωπικότητά της, τη βαθιά γνώση του αντικειµένου της και την απεριόριστη δοτικότητά της προς τους µαθητές της.
Οµοίως, έχουµε αξιολογήσει οι ίδιοι το Υπουργείο και τις αποφάσεις των Υπουργών για δηµιουργία πολυπληθών τµηµάτων, συνένωσης τµηµάτων, µείωσης προσωπικού, µη πρόσληψης δασκάλων ειδικής αγωγής µε ταυτόχρονη αδιαφορία προς τις διαγνώσεις των µαθητών που δόθηκαν από το ίδιο το Υπουργείο µέσω του φορέα του ΚΕΔΑΣΥ. Έχουµε αξιολογήσει οι ίδιοι τα παρατηµένα από τους Δήµους σχολικά κτίρια, και έχουµε γίνει µάρτυρες ατυχηµάτων εντός των χώρων του σχολείου όπως λάµπες φθορίου να λιώνουν από το ταβάνι προς τις τσάντες των παιδιών µε αποτέλεσµα την πυρκαγιά, παιδιά να διακοµίζονται στο νοσοκοµείο επειδή έπεσαν κεραµίδια πάνω τους κα.
Αξιολογήσαµε ακόµη µία φορά το Υπουργείο που επέλεξε να επιδώσει τις πειθαρχικές διώξεις στους δασκάλους µας εν ώρα διδασκαλίας και εντός του σχολικού χώρου, παρουσία των παιδιών µας.
Στηρίζουµε απόλυτα την απόφασή της κας Αρετής Κατσαντώνη και εκατοντάδων άλλων ακόµη νεοδιορισθέντων παιδαγωγών που βρίσκονται υπό το ίδιο καθεστώς παράνοµης πειθαρχικής δίωξης, καταρχάς γιατί µετά από 12 χρόνια εργασίας ως αναπληρωτές, σε κάθε γωνία της Ελλάδας και µε µία βαλίτσα στο χέρι, το υπουργείο τους αντιµετωπίζει ακόµη ως νέο-διορισθέντες.
Μάλιστα στην περίπτωση της κας Αρετής Κατσαντώνη το υπουργείο αρνείται να της παραδώσει το διορισµό της παρότι έχει ολοκληρώσει την περίοδο δοκιµής, σύµφωνα µε το νόµο.
Επειδή η αποχή από τη διαδικασία δεν υποκρύπτει κανένα φόβο ως προς τα προσόντα τους αλλά µόνο δυσπιστία ως προς τα κίνητρα που κρύβονται πίσω από το θετικό κατά τα άλλα όρο της «αξιολόγησης». Κίνητρα που µπορούν να οδηγήσουν στην κατηγοριοποίηση των σχολείων και των µαθητών. Κίνητρα που µπορεί να οδηγήσουν στην απώλεια του σχολείου «της γειτονιάς». Κίνητρα που θα φέρουν ιδιώτες χορηγούς στα «καλά» σχολεία, απαλλάσσοντας έτσι τους δήµους από ακόµη ένα βασικό τους καθήκον, να φροντίζουν δηλαδή τις κτιριακές υποδοµές των σχολείων, πράγµα για το οποίο ήδη αδιαφορούν, ενώ συγχρόνως τα «κακά» σχολεία θα συνεχίσουν να υποβαθµίζονται.
Κίνητρα που συνεχώς θα αποµακρύνουν τους εκπαιδευτικούς µας από την ουσία του ρόλου τους που είναι η διδασκαλία.
- Στηρίζουµε κάθε εκπαιδευτικό που διώκεται αυτή τη στιγµή και στην ουσία υπερασπίζεται το δικαίωµά του να συµµετάσχει στην απεργία, η οποία αποτελεί την κορυφαία πράξη ελευθερίας της έκφρασης.
- Απαιτούµε να παύσει κάθε πειθαρχική δίωξη εναντίον της κας Αρετής Κατσαντώνη και όλων των εκπαιδευτικών που σθεναρά εµµένουν στην απόφασή τους να συνεχίζουν να υπερασπίζονται τη δηµόσια παιδεία.
- Ζητάµε να αποδεσµευθεί η αξιολόγηση από κάθε κίνητρο ιδιωτικοποίησης και κατηγοριοποίησης των σχολείων µας.
- ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ δηµόσια δωρεάν παιδεία για όλα τα παιδιά και για πάντα.