Η “ΑΓΟΡΑ” ΤΩΝ MEDIA
Νούμερα και αριθμοί. Ποσοστά και δαπάνες. Και περισσότερο από τις μετρήσεις, τα οικονομικά στοιχεία των επιχειρήσεων, εκδοτικών, ραδιοφωνικών, τηλεοπτικών.
Η αγορά των media
Μετρήσεις σε εφημερίδες, μετρήσεις σε ραδιόφωνο, μετρήσεις στην τηλεόραση. Μετρήσεις στη διαφήμιση. Τα Μέσα, ειδικά σήμερα, υπολογίζουν περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, τους αριθμούς τους...
Μια κατηγορία για τους "αριθμούς" και τα "νούμερα" στα media ωφελεί στην καταγραφή όλων εκείνων των στοιχείων της "αγοράς" των ΜΜΕ. Αριθμοί που συνήθως αξιολογούνται και χρησιμοποιούνται κατά πως συμφέρει τις επιχειρήσεις.
Εδώ θα καταγράφουμε τη δαπάνη στα Μέσα και τα νούμερα των μετρήσεων καθώς και οποιοδήποτε άλλο οικονομικό στοιχείο. Η παράθεση τους έχει πάντα διπλή ανάγνωση.
Μετρήσεις σε εφημερίδες, μετρήσεις σε ραδιόφωνο, μετρήσεις στην τηλεόραση. Μετρήσεις στη διαφήμιση. Τα Μέσα, ειδικά σήμερα, υπολογίζουν περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, τους αριθμούς τους...
Μια κατηγορία για τους "αριθμούς" και τα "νούμερα" στα media ωφελεί στην καταγραφή όλων εκείνων των στοιχείων της "αγοράς" των ΜΜΕ. Αριθμοί που συνήθως αξιολογούνται και χρησιμοποιούνται κατά πως συμφέρει τις επιχειρήσεις.
Εδώ θα καταγράφουμε τη δαπάνη στα Μέσα και τα νούμερα των μετρήσεων καθώς και οποιοδήποτε άλλο οικονομικό στοιχείο. Η παράθεση τους έχει πάντα διπλή ανάγνωση.