Σύμφωνα με το γερμανικό Spiegel, «για τους δημοσιογράφους που καλύπτουν τις Κάννες, η πρόσβαση στα μεγάλα ονόματα ήταν πάντοτε… ένα στραυρόλεξο». Φέτος, όμως, Καναδοί δημοσιογράφοι πραγματικά ξαφνιάστηκαν όταν έλαβαν ένα τιμολόγιο από την εταιρεία διανομής Alliance Films προκειμένου να τους παραχωρηθεί συνέντευξη από κάποιο ηχηρό όνομα του Φεστιβάλ. «Για 2.500 δολάρια (3.190 ευρώ) ένας δημοσιογράφος μπορούσε να αγοράσει μια 20λεπτη συνέντευξη με τον Μπραντ Πιτ, που πρωταγωνιστεί στο θρίλερ Killing them softly», ενώ περίπου μισοτιμής κοστολογούνταν μια κουβέντα με την Κρίστεν Στιούαρτ, πρωταγωνίστρια της ταινίας On the Road. Όπως αναφέρουν οι Καναδοί δημοσιογράφοι, η Alliance Films, που έχει αναλάβει τη διανομή των ταινιών στη χώρα τους, «είχε μια ποικιλία τιμών, ανάλογα με το αν επρόκειτο για ομαδική συνέντευξη, τηλεοπτική η γραπτή».

Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία του Φεστιβάλ που ζητείται αμοιβή για την παραχώρηση μιας συνέντευξης. Το Spiegel αναφέρει ότι «αυτή η εκτός πρωτοκόλλου στρατηγική» της εταιρείας διανομής είναι μέρος μιας προσπάθειας αντιμετώπισης του τεράστιου κόστους που συνδέεται με τις Κάννες (η μεταφορά των ηθοποιών με ιδιωτικά αεροπλάνα στην πολυτελή Ριβιέρα είναι ιδιαίτερα ακριβή). «Οι συνεντεύξεις Τύπου συνήθως διοργανώνονται από τους παραγωγούς της εκάστοτε ταινίας αλλά το κόστος το επωμίζονται οι εταιρείες διανομής», δηλώνει η Alliance Films σε μια προσπάθεια να υπερασπιστεί τον εαυτό της, προσθέτοντας ότι στο φετινό Φεστιβάλ δεν σκόπευε να «αγοράσει τα δικαιώματα» για να έχει πρόσβαση σε συνέντευξη Τύπου. Η εταιρεία υποστηρίζει ότι δεν προσπάθησε να πουλήσει τις συνεντεύξεις – αντιθέτως προσπάθησε να «διευκολύνει τους Καναδούς δημοσιογράφους» που διαφορετικά μπορεί να μην τις εξασφάλιζαν. «Η Alliance Films, με τη σειρά της, αποφάσισε να περάσει το κόστος παρουσίασης των ταινιών στους ίδιους τους εκπροσώπους του Τύπου», αναφέρει, ελαφρώς κυνικά, το Spiegel. Ήταν πολλοί πάντως εκείνοι οι δημοσιογράφοι που αρνήθηκαν τη συγκεκριμένη προσφορά, για να μην δημιουργηθεί «κακό προηγούμενο».