Ο Σ. Πέτσας υπεραμύνθηκε της απόφασης της κυβέρνησης για το νέο πακέτο ενίσχυσης ομίλων ΜΜΕ, ύψους 2 εκατομμυρίων ευρώ, με απευθείας ανάθεση, χωρίς ουσιαστικά να απαντά για τη διαδικασία και τα κριτήρια της διανομής του νέου πακέτου για τα ΜΜΕ.

Ισχυρίστηκε ότι το συγκεκριμένο νομοσχέδιο «συζητήθηκε και ψηφίστηκε από τη Βουλή των Ελλήνων στις 28 Σεπτεμβρίου», χωρίς να υπάρξουν αντιδράσεις από τον ΣΥΡΙΖΑ που άσκησε κριτική στην κυβέρνηση για την απόφαση αυτή.  Σύμφωνα με τον Σ. Πέτσα η πρώτη καμπάνια μέσω χρηματοδότησης στα ΜΜΕ έφερε αποτελέσματα ως προς την ενημέρωση των πολιτών και εκτίμησε ότι και η δεύτερη καμπάνια θα πετύχει τον σκοπό της.

«Το νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών, με το οποίο θεσπίστηκαν τα μέτρα στήριξης για τους πληγέντες από τον μεσογειακό κυκλώνα “Ιανός”, καθώς και νέα μέτρα για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας του κορωνοϊού, συμπεριλαμβανομένου του άρθρου 14 για την νέα καμπάνια ενημέρωσης, συζητήθηκε και ψηφίστηκε από τη Βουλή των Ελλήνων στις 28 Σεπτεμβρίου 2020. Πριν από έναν μήνα! Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ήταν εκεί αλλά δεν το είδαν.

Σύμφωνα με την τελευταία αξιολόγηση του Ευρωπαϊκού Κέντρου Ελέγχου Πρόληψης Νοσημάτων, οι περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες χαρακτηρίζονται ως υψηλού επιδημιολογικού κινδύνου. Αν και η χώρα μας δεν βρίσκεται σε αυτή την κατηγορία, είναι προφανές ότι τις τελευταίες ημέρες παρατηρείται έξαρση και στην Ελλάδα, με τον ημερήσιο αριθμό κρουσμάτων να παρουσιάζει σημαντική αύξηση. Μπροστά σε αυτή την κατάσταση, με στόχο να προλάβουμε τα χειρότερα, εφαρμόζουμε ολοκληρωμένη στρατηγική ενημέρωσης των πολιτών. Στον ΣΥΡΙΖΑ θεωρούν ότι δεν χρειάζεται.

Η πρώτη εκστρατεία ενημέρωσης, με τον συνδυασμό δωρεάν μηνυμάτων και επαγγελματικής καμπάνιας, έσωσε ζωές. Το ίδιο θα κάνει η Κυβέρνηση και με την νέα καμπάνια. Το πεδίο της υγείας και της ασφάλειας των πολιτών δεν προσφέρεται για μικροκομματική αντιπαράθεση. Η Κυβέρνηση κάνει ό,τι χρειάζεται για τον περιορισμό των συνεπειών της πανδημίας του κορωνοϊού, με γνώμονα την προστασία της δημόσιας υγείας και με απόλυτη διαφάνεια και σεβασμό στα χρήματα των φορολογουμένων. Με σοβαρότητα και ενότητα θα ξεπεράσουμε και αυτή την κρίση».

ΣΥΡΙΖΑ: Αντί για μέτρα για τη δημόσια Υγεία, η κυβέρνηση ανακοίνωσε ακόμα δυο εκατομμύρια ευρώ για διαφημιστικά σποτ

Σημειώνεται ότι νωρίτερα ο ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία είχε τονίσει σε ανακοίνωση του ότι η κυβέρνηση επιλέγει αντί της στήριξης του συστήματος υγείας να δώσει ακόμα 2 εκατομμύρια ευρώ στα κανάλια, προκειμένου να προβάλλουν διαφημιστικά σποτ, τα οποία θα μπορούσαν να προβάλλονται δωρεάν.

«Με το νέο αρνητικό ρεκόρ 1.547 κρουσμάτων περιμέναμε ο κ. Μητσοτάκης να ανακοινώσει έστω και τώρα έκτακτο πλάνο ενίσχυσης του ΕΣΥ, μόνιμες προσλήψεις και μαζικά διαγνωστικά τεστ για τους πολίτες. Τελικά ανακοίνωσε ακόμα δυο εκατομμύρια ευρώ για διαφημιστικά σποτ, τα οποία εκ του νόμου θα μπορούσαν να είναι δωρεάν. Ο καθένας και οι προτεραιότητές του».