Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας – Αχιλλέας Καραμανλής, προσπάθησε να «μαζέψει» σε επικοινωνιακό επίπεδο τις εικόνες συνωνστισμού που παρατηρούνται τις τελευταίες εβδομάδες στα ΜΜΜ, εν μέσω της αύξησης επιβεβαιωμένων κρουσμάτων της πανδημίας. Ισχυρίστηκε πως  δεν έγινε ορθός υπολογισμός από το Υπουργείο και τις διοικήσεις των Οργανισμών στο θέμα των αδειών και δεν εκτιμήθηκε σωστά πόσοι πολίτες έμειναν στην Αθήνα λόγω το ιού.

Παράλληλα, ανακοίνωσε ότι βρίσκεται σε επαφή με τα υπουργεία Εσωτερικών και Οικονομικών για να γίνουν προσλήψεις οδηγών εκεί που χρειάζεται και αφού γίνει μία σοβαρή αναδιάρθρωση των εταιρειών, διότι όπως σημείωσε δεν μπορούν να γίνονται προσλήψεις χωρίς μέτρο.

Η κυβέρνηση «ανακάλυψε» συνωστισμό στα ΜΜΜ, καλώντας τους αδειούχους να στελεχώσουν τα νέα δρομολόγια

Υποστήριξε ότι στις Γραμμές 2 και 3 του Μετρό έχει γίνει ειδικός προγραμματισμός, ώστε στις ώρες αιχμής οι χρονοαποστάσεις να μην ξεπερνούν τα έξι με επτά λεπτά, ενώ στη Γραμμή 1 οι χρονοαποστάσεις δεν ξεπερνούν τα οκτώ λεπτά. Σημείωσε ότι αυτές οι χρονοαποστάσεις παρακολουθούνται σε καθημερινό επίπεδο και όπου χρειαστεί θα γίνονται αλλαγές δρομολογίων και θα μπαίνουν εμβόλιμοι συρμοί.

Αναφερόμενος στα ιδιαίτερα «αραιά» δρομολόγια των λεωφορείων, προανήγγειλε την εμπλοκή ιδιωτών μέσω του leasing. «Καταλαβαίνω ότι αυτό δεν απασχολεί τους πολίτες, ούτε θέλω να πω τι παραλάβαμε. Αυτό που ενδιαφέρει τους πολίτες είναι να δουν πολύ σύντομα νέα λεωφορεία και στην Αθήνα. Στη Θεσσαλονίκη αυτό έχει ήδη γίνει με την παραχώρηση συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ και με το θεσμό του leasing, ο οποίος εφαρμόζεται σε όλη την Ευρώπη. Αυτό θα το δούμε και στην Αθήνα και θα επιταχύνουμε και τις διαδικασίες για τον πολύ μεγάλο διαγωνισμό για νέα λεωφορεία, μεταξύ των οποίων και ηλεκτρικά».

Ο Καραμανλής χαρακτηρίζει «τζαμπατζήδες και αποβράσματα» όσους δεν πληρώνουν εισιτήριο στο μετρό