Η εταιρία επίσης παραδέχθηκε πως ίσως και να ασκήθηκε πίεση στους εργαζόμενους να υπερεκτιμήσουν την οικονομία καυσίμου των αυτοκινήτων της εταιρείας, ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι. Όπως ανακοίνωσε, θα συσταθεί ειδική εξεταστική επιτροπή για να ερευνήσει το θέμα
Οικονομικά η εταιρία έχει κυριολεκτικά καταρρεύσει, καθώς από την προηγούμενη εβδομάδα που αποκαλύφθηκαν οι τακτικές της, έχει χάσει ήδη τη μισή αξία της στην αγορά που κυμαίνεται περίπου 3,9 δισ. δολλάρια.
Η αρμόδια ρυθμιστική αρχή ασφάλειας αυτοκινήτων των ΗΠΑ αναζήτα αυτήν την στιγμή περισσότερες πληροφορίες, ενώ οι ιαπωνικές αρχές εισέβαλαν πριν λίγες μέρες σε μία από τις εγκαταστάσεις έρευνας και ανάπτυξης της εταιρείας. Η Mitsubishi Motors υποστήριξε την καταλληλότητα των μεθόδων δοκιμής που χρησιμοποιούνται στα οχήματα που πωλούνται στις Ηνωμένες Πολιτείες και ότι δεν διαθέτει καμμία ένδειξη ότι αυτές παραβαίνουν κάποιο κανονιστικό πλαίσιο.
Σύμφωνα με τον εκτελεστικό αντιπρόεδρο, Ryugo Nakao, οι ιαπωνικοί κανονισμοί άλλαξαν το 1991 και οι απαιτήσεις από τις μεθόδους δοκιμών ήταν να αντικατοπτρίζουν εφεξής την οδήγηση στην πόλη, αλλά η Mitsubishi Motors δεν ακολουθήσει αυτή την αλλαγή στους κανόνες.