«Καλησπέρα, έχω σοβαρό πρόβλημα. Έχει ξεσπάσει πυρκαγιά στις γύρω περιοχές της Σαρωνίδας κάτι το οποίο κάνει την ατμόσφαιρα αποπνικτική για τους guests. Οι guests αποχώρησαν. Τι προβλέπεται και τι θεωρείτε σωστό; Επιστροφή χρημάτων; Θα ζημιωθώ εγώ ή απλά είναι άτυχος ο guest καθώς δεν ευθύνομαι για πυρκαγιές που τυχαίνουν σε γύρω περιοχές. Θα ήθελα την γνώμη σας με σκοπό να βοηθήσετε», έγραψε συγκεκριμένα η ιδιοκτήτρια Airbnb, προκαλώντας αντιδράσεις και πολλά αρνητικά σχόλια.
Ιδιοκτήτρια Airbnb αναρωτιόταν αν έπρεπε να χρεώσει τους πελάτες που έφυγαν λόγω της φωτιάς
Αντιδράσεις ξέσπασαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μετά από την ανάρτηση ιδιοκτήτριας καταλύματος, που διατίθεται μέσω της πλατφόρμας Airbnb, η οποία αναρωτιόταν αν έπρεπε να χρεώσει τους φιλοξενούμενους που έφυγαν εξαιτίας της φωτιάς.
Σε χρειαζόμαστε
Το ThePressProject είναι το μοναδικό μέσο ανεξάρτητης, ερευνητικής και αποκαλυπτικής δημοσιογραφίας που στηρίζεται αποκλειστικά στις μικρο-δωρεές των επισκεπτών του. Πιστεύουμε ότι η πληροφορία πρέπει να είναι διαθέσιμη σε όλους και για αυτό δεν κλειδώνουμε κανένα κομμάτι της ύλης αλλά για να παραχθεί το πρωτογενές υλικό που θα βρείτε εδώ χρειαζόμαστε την υποστήριξή σου. Αν δεν πληρώσουμε εμείς για την ενημέρωσή μας, θα την πληρώσει κάποιος άλλος (και αν δεν είσαι ο Μαρινάκης μάλλον δεν έχεις τα ίδια συμφέροντα). Μάθε πώς
- Κάνε κλικ για να σχολιάσεις
Πολιτική Σχολιασμού