Λόγω της μείωσης των επιβατών, οι Ιταλικοί Σιδηρόδρομοι αποφάσισαν να περικόψουν κατά τουλάχιστον 30% των αριθμό των μεταμεσονύκτιων τρένων, ενώ διέκοψαν τη σύμβαση με την εταιρεία, στην οποία είχε ανατεθεί η διαχείριση του όλου τομέα. Κατά συνέπεια, οι εργαζόμενοι της εταιρίας Rti La Tecnica Sicurtalia (που είχε κερδίσει τον διαγωνισμό για τα τρένα αυτά) βρέθηκαν άνεργοι λίγες ημέρες πριν από τις γιορτές.

Σήμερα το πρωί, επισκέφθηκε τους καταληψίες η γραμματέας του μεγαλύτερου ιταλικού συνδικάτου, Cgil, η Σουζάννα Καμούσσο, η οποία ζήτησε τη συνέχιση της λειτουργίας των νυχτερινών τρένων. «Θέλουμε να είμαστε αισιόδοξοι ότι η εργοδοσία θα αντιληφθεί ότι οι σιδηροδρομικές συνδέσεις είναι υπηρεσία, που προσφέρεται στην κοινωνία», δήλωσε εκπρόσωπος των απολυμένων.

Η Ρώμη και η Νάπολη δεν πρόκειται πλέον να συνδέονται με το Μιλάνο μέσω των λεγόμενων «Βαγκόν Λι», ενώ το θα ισχύει πλέον και για άλλες πόλεις, όπως είναι η Τεργέστη και το Τορίνο.