Μιλώντας στο «Πρώτο Πρόγραμμα» της ΕΡΤ, τονίζει ωστόσο ότι «αυτό δεν είναι κάτι καινούριο, είναι το σχέδιο που αναρτήθηκε στον ιστότοπο του ΤΑΙΠΕΔ για την ενημέρωση των εταιρειών που πρόκειται να λάβουν μέρος στο διαγωνισμό.» Κάτι το οποίο δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, δεδομένου ότι το έγγραφο που έφερε στην επιφάνεια το ThePressProject αφενός είναι απόρρητο, αφετέρου έχει ημερομηνία 5 Δεκεμβρίου και είναι το τελικό προσχέδιο. Για του λόγου το αληθές ακόμα και σήμερα δεν υπάρχει η σύμβαση στην ιστοσελίδα του ΤΑΙΠΕΔ

Όσον αφορά το εάν η σύμβαση παραχώρησης είναι τελικό κείμενο ή επιδέχεται διαπραγματεύσεων, ο υπουργός Ναυτιλίας τόνισε ότι «μέτα τη κατάθεση των προσφορών, θα υπάρξει διαβούλευση επί της προσφοράς». Σχετικά με τις θέσεις εργασίας, για τις οποίες στο σχέδιο δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη και επαφίεται στις «καλύτερες προσπάθειες του ιδιοκτήτη να διατηρήσει όσες περισσότερες μπορεί», ο κΔρίτσας απάντησε ότι «οι θέσεις εργασίας είναι κρίσιμο ζήτημα και το έχουμε θέσει. Έχω ζητήσει να γίνει σεβαστή η υπάρχουσα συλλογική σύμβαση εργασίας και να μην υπάρξει καμία απόλυση.»

«Θέσαμε μια σειρά από ζητήματα και καταφέραμε να βελτιώσουμε πολλά σημεία» συμπλήρωσε επίσης ο υπουργός Ναυτιλίας. «Θα δημιουργηθεί Δημόσια Αρχή Λιμένος, η οποία θα έχει δικαιοδοσία να καθορίσει τους κανόνες λειτουργίας των λιμανιών σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη».

Ακούστε τη συνέντευξη του υπουργού στο Πρώτο Πρόγραμμα: