της Γεωργίας Κριεμπάρδη

«Είχα λείψει μία μέρα με covid (ήταν σερί ΣΚ και ρεπό). Μου είπαν θα πληρωθώ τη μέρα που έλειψα. Δεν πληρώθηκα. Δύο μέρες με τα χιόνια που ήταν αργία, μας είχαν πει γραπτά ότι “όσοι δουλέψουν, θα πληρωθούν κανονικά με την προσαύξηση”. Δούλεψα τη μία μέρα (κάποιοι δουλέψαμε τη μία μέρα, άλλοι την επόμενη). Δεν πληρωθήκαμε την προσαύξηση. Στέλνω στο λογιστήριο και μου είπαν ότι τη μέρα του covid δεν την πληρώθηκα γιατί ισχύει ό,τι και με τις αναρρωτικές, ενώ μου είχαν πει θα την πληρωθώ. Για την αργία μου είπαν ότι “άλλαξε το ΦΕΚ, είχε δώσει λάθος κατεύθυνση η κυβέρνηση, επρόκειτο για αργία αλλά ουσιαστικά είναι παύση εργασίας, οπότε το σύστημα δεν καλύπτει προσαύξηση εργασίας”» περιγράφει ο ίδιος στο ΤΡΡ, ενώ μετά από τα αιτήματά του για να λάβει τα δεδουλευμένα του, ακολούθησε η απόλυση. «Με απέλυσαν γιατί είπαν “είμαι αντιδραστικός, δεν ταιριάζω με τη φιλοσοφία της εταιρείας, θέλω να πάω να παίξω χιονοπόλεμο”».

«Δε με κράτησαν ούτε 3 μήνες. Στην ουσία η δουλειά μου ήταν να μιλάω με τους οδηγούς, να τους σαπορτάρω. Αυτοί δηλαδή μετέφεραν τα δέματα και για οτιδήποτε προέκυπτε με ενημέρωναν και ενημέρωνα. Το ωράριο μου ήταν 9-5.30. Υπήρχε πολλή πίεση. Ήθελαν να χτίσουν στρατιωτάκια. Στο έπαιζαν φιλικοί για να κάνεις υπερωρίες, τύπου “δεν υπάρχει θέμα να κάτσει 10 λεπτά παραπάνω”» λέει ο πρώην εργαζόμενος της εταιρείας και προσθέτει πως σε ιδιωτική επικοινωνία είχε ειπωθεί “κι ευχαριστώ να λέτε που σας πληρώνουμε”».

Ο ίδιος έκανε λόγο και για απαράδεκτη συμπεριφορά στους οδηγούς. «Έχουν πολλά παράπονα. Τους έχουν σαν στρατιωτάκια, με βασικό μισθό. Έχουν τη λογική της αξιολόγησης και μάλιστα εν αγνοία τους. Ήταν σαν φακέλωμα, να ρουφιανεύω δηλαδή οδηγούς, ήθελαν. Τους αφαιρούν τα μπόνους, τους βάζουν να πληρώσουν και ζημιές από την τσέπη τους, τους χλεύαζαν» αναφέρει στο ΤΡΡ.

«Μην πάρει ανάσα», «…στειλτον σε μένα», «αν δεν ‘ρθει σήμερα, τελειώνει», «να πάει τα δέματα και με κόβιντ»: μερικά από τα μηνύματα των ανωτέρων.

Την άμεση ανάκληση της απόλυσης του εργαζόμενου απαιτεί το Συνδικάτο Εργατοϋπαλλήλων Ταχυδρομείων – Ταχυμεταφορών Ν. Αττικής. Ο ίδιος, μιλώντας στο ΤΡΡ, ξεκαθαρίζει πως θέλει το θέμα να δημοσιευτεί για να μην βιώνουν άλλο αυτή την κατάσταση οι εργαζόμενοι.

Το ΤΡΡ επικοινώνησε με τον Co-Founder και Business Director της Skroutz Last Mile, Στέφανο Κατσίμπα, ο οποίος σχολίασε σχετικά τα εξής: «Πρόκειται για μία νόμιμη καταγγελία σύμβασης, δε σχετίζεται με εκδικητικότητα και διεκδίκηση δεδουλευμένων. Ό,τι είναι δεδουλευμένο στην εταιρεία μας πληρώνεται».

Το ΤΡΡ έχει όλα τα απαραίτητα στοιχεία στη διάθεσή του.