Το κυβερνητικό αφήγημα, που επιχειρεί να βαφτίσει τηλεδιοίκηση τον τοπικό χειρισμό του σταθμού που παρακολουθεί μόνο για 8 χλμ. τα τρένα, είχε προηγουμένως διαψευστεί on camera από εργαζόμενο ενώπιον του υφυπουργού Μεταφορών, Μιχάλη Παπαδόπουλου, στο σταθμαρχείο της Λάρισας. Τα ίδια ψέματα αναπαρήγαγε ο παραιτηθείς υπουργός Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής η οποία ερευνά τα αίτια του δυστυχήματος, καθώς και η νεοδιορισθείσα διοίκηση του ΟΣΕ, ακολουθώντας τη γραμμή της κυβερνητικής προπαγάνδας.

Ωστόσο, όπως μετέδωσε η ΕΡΤ, ο πρόεδρος των μηχανοδηγών, κατά τη σημερινή του κατάθεση ενώπιον του εφέτη-ανακριτή Λάρισας, σημειώσε ότι στον σταθμό Λάρισας δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση, παρά μόνο τοπικός πίνακας χειρισμού, ενώ προσκόμισε όλα τα έγγραφα και τα εξώδικα που είχαν στείλει οι εργαζόμενοι για την επικινδυνότητα των σιδηροδρομικών δικτύων πριν την τραγωδία στα Τέμπη.  Ακόμα, ο πρόεδρος του επιχειρησιακού σωματείου σημείωσε επίσης, σύμφωνα πάλι με την ΕΡΤ, ότι δεν υπάρχει σύστημα τηλεδιοίκησης στον σταθμό της Λάρισας, επισημαίνοντας ότι από το 2000 και μετά θα έπρεπε να έχουν γίνει πάρα πολλά έργα που να συντείνουν όλα στην ασφάλεια του σιδηροδρόμου, τα οποία όμως δεν έγιναν.

Υπενθυμίζεται ότι σήμερα αναμένονται δικηγόροι των θυμάτων προς παράσταση υποστήριξης της κατηγορίας, ενώ εφέτης ανακριτής θα συνεχίσει τις κλήσεις μαρτύρων προς κατάθεση. Αύριο πρόκειται να πραγματοποιηθούν οι απολογίες των δύο σταθμαρχών σε βάρος των οποίων εκκρεμούν διώξεις για διατάραξη στην ασφάλεια συγκοινωνιών.