H βλάβη προκάλεσε πολύ σοβαρή αποδιοργάνωση στις πτήσεις της εταιρείας παγκοσμίως όπως αναφέρεται και σε ανακοίνωση της εταιρείας ενώ η κατάρρευση του ηλεκτρονικού συστήματος δε φαίνεται να προκλήθηκε από κυβερνοεπίθεση.
Ο εκπρόσωπος των βρετανικών αερογραμμών δήλωσε πως «ζητάμε συγνώμη από τους πελάτες μας, οι οποίοι βρέθηκαν αντιμέτωποι με καθυστερήσεις μετά από την διακοπή λειτουργίας ενός συστήματος IT, σήμερα το πρωί. Εργαζόμαστε προκειμένου να διορθώσουμε το πρόβλημα, το συντομότερο δυνατό».
Όσοι επιβάτες ζημιώθηκαν από την κατάρευση του συστήματος θα έχουν τη δυνατότητα είτε να προγραμματίσουν εκ νέου την πτήση τους είτε να ζητήσουν επιστροφή χρημάτων ενώ ζήτησε από τους επιβάτες οι οποίοι έχουν προγραμματισμένη πτήση για το Σάββατο, πριν από τις 8:00 μ.μ. ώρα Ελλάδος, να μην προσέλθουν στο Χίθροου και στο Γκάτγουικ.