Όλα ξεκίνησαν όταν τα διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης in.gr, tanea.gr και protothema.gr ανάρτησαν δημοσιεύματα τα οποία ανέφεραν ότι η εταιρεία με την επωνυμία Skroutz που ανήκει στο χώρο του ελληνικού marketplace εξαπάτησε το καταναλωτικό κοινό μέσω της συνεργασίας της με την εταιρεία 365shop, η οποία σύμφωνα πάντα με συγκεκριμένους λογαριασμούς στο twitter, αποσπούσε χρήματα από πολίτες οι οποίοι ενώ πλήρωναν για την παραγγελία τους, δεν την λάμβαναν ποτέ.

Στις 9 Απριλίου 2022 η εταιρεία Skroutz εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία ενημέρωνε το καταναλωτικό κοινό ότι η συνεργασία της με το 365shop.gr διακόπτεται οριστικά. Έκτοτε, στο Twitter επικράτησε ησυχία.

Ξαφνικά, στις 13/04/2022 στις 19:38 ο ιντερνετικός ενημερωτικός ιστότοπος συμφερόντων Μαρινάκη, tanea.gr, ανάρτησε δημοσίευμα με τίτλο: Καταγγελία – κόλαφος κατά της Skroutz για εξαπάτηση πελατών φέρνοντας ξανά το θέμα στο προσκήνιο. Εκτός από το χρονικό της υπόθεσης, η ενημερωτική ιστοσελίδα έγραψε ότι η εξαπάτηση της εταιρείας οδήγησε τους καταναλωτές «να στραφούν εναντίον της skroutz.gr», παραθέτοντας ορισμένα τυποποιημένα και όμοια tweets.

Στις 14/04/2022 και ώρα 7:15, η ενημερωτική ιστοσελίδα in.gr, συμφερόντων Μαρινάκη, ανάρτησε το ίδιο δημοσίευμα με tanea.gr σε επίπεδο Newsroom, το οποίο φέρει επίσης τον τίτλο: Καταγγελία – κόλαφος κατά της Skroutz για εξαπάτηση πελατών παραθέτοντας επίσης τα tweets των δήθεν οργισμένων καταναλωτών.

Στις 14/04/2022 και ώρα 8:15 η ενημερωτική ιστοσελίδα protothema.gr δημοσιεύει το πρώτο «ρεπορτάζ» το οποίο αναδεικνύει την «οργή» στο twitter σε βάρος της skroutz.gr με τίτλο: #Cancel_Skroutz: Οργή στα social media για μεγάλη διαδικτυακή απάτη μέσω της δημοφιλούς πλατφόρμας.

Το περίεργο της υπόθεσης ωστόσο, είναι ότι το hashtag #Cancel_Skroutz άρχισε να τρεντάρει στο twitter μετά τα δημοσιεύματα, και συγκεκριμένα μετά το μεσημέρι της 14ης Απριλίου, πράγμα το οποίο δεν πέρασε απαρατήρητο από τους χρήστες.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Ταυτόχρονα, δεν ήταν λίγοι οι χρήστες που θεώρησαν ότι τα συγκεκριμένα μέσα ενημέρωσης είχαν όφελος από το ξέσπασμα εναντίον της skroutz.gr, καθώς ο ιδιοκτήτης τους, ο εφοπλιστής Βαγγέλης Μαρινάκης, διατηρεί ιστότοπο που ανήκει στο χώρο του marketplace με την επωνυμία shopflix. Χρήστες του twitter αναφέρουν ότι σκοπός του εφοπλιστή ήταν να χάσει την αξιοπιστία της η εταιρεία skroutz.gr ώστε να αυξηθεί η δημοφιλία του shopflix, με αποτέλεσμα να ξεσπάσει ένα νέο κύμα με hashtag #cancel_shopflix.