Στόχος της κυβέρνησης, όπως σημειώνει η «Εφημερίδα των Συντακτών», είναι να μπουν το ταχύτερο δυνατό οι μπουλντόζες στο Ελληνικό, παρα τις καθυστερήσεις για απροσδιόριστο διάστημα λόγω εμπλοκών στον διαγωνισμό για την άδεια λειτουργίας καζίνο. Όπως προσθέτει το δημοσίευμα, στην τροπολογία το κόστος της ζημίας για το Δημόσιο δεν εκτιμάται συγκεκριμένα από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους. Ωστόσο, στην τροπολογία γίνεται σαφές ότι «χωρίζονται σε δύο κατηγορίες τα υφιστάμενα κτίρια, από τα οποία περίπου 40, που καταγράφονται στο Παράρτημα Β και δεν είναι εύκολα αναγνώσιμα από τον επισυναπτόμενο πίνακα, προβλέπεται να κατεδαφιστούν με δαπάνες του επενδυτή, χωρίς να υπάρχει δεσμευτικό χρονοδιάγραμμα. Η «Ελληνικόν Α.Ε.» επωμίζεται την ευθύνη και το κόστος κατεδάφισης για όσα από τα υπόλοιπα περίπου 900 κτίρια θα χαρακτηριστούν κατεδαφιστέα με βάση το επενδυτικό σχέδιο.»
Την επιβάρυνση του Δημοσίου κατήγγειλε στη ραδιοφωνική του συνέντευξη στο Πρώτο Πρόγραμμα της ΕΡΤ ο τομεάρχης Οικονομίας της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ και βουλευτής Νότιου Τομέα Β’ Αθηνών, Νίκος Παππάς, καυτηριάζοντας παράλληλα την καθυστέρηση στην έναρξη υλοποίησης του έργου.
«Η ΝΔ μεταφέρει το κόστος των εργασιών από τη Lamda Development στο Δημόσιο, κάτι που δεν προβλεπόταν στη σύβαση. Πρόκειται για μια αρνητική εξέλιξη που θα πληρώσει ο Έλληνας φορολογούμενος», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Νίκος Παππάς.
Απαντώντας σε ερώτηση για τη ρευστότητα της Lamda, υπογράμμισε ότι η εταιρεία «έχει λάβει μία εκθαμβωτική δανειοδότηση», ενώ σε σχέση με την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας ανέφερε ότι «πρέπει να δούμε με ποιον συνδέονται οι εταιρείες οι οποίες συμμετείχαν στη διαδικασία».
Ο κ. Παππάς σχολίασε την αναπτυξιακή πολιτική της ΝΔ, λέγοντας ότι «δυστυχώς επικεντρώνεται σε δύο ή τρία μεγάλα έργα, τη στιγμή που όλα τα μεγάλα έργα υποδομών έχουν παγώσει, το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων περικόπτεται, οι εξαγωγές και οι επενδύσεις πέφτουν και η αγορά εργασίας παρουσιάζει τα πρώτα αρνητικά σημάδια […] Δύο ή τρεις μεγάλες επενδύσεις δεν είναι σε θέση να γυρίσουν συνολικά την οικονομία. Η χώρα χρειάζεται επιτάχυνση των μεγάλων έργων στις υποδομές και όχι πάγωμά τους, όπως στην Πατρών-Πύργου, το μετρό Θεσσαλονίκης και άλλα μεγάλα έργα».