Με τον Αντώνη Ραυτόπουλο

Για «αναβάθμιση της κυριακάτικης έκδοσης και της ιστοσελίδας» κάνει λόγο το Διοικητικό Συμβούλιο της εφημερίδας «Η Αυγή» σε ανακοίνωσή του, σχετικά με την απόφαση για το κλείσιμο του καθημερινού φύλλου.

Η απόφαση να κλείσει το καθημερινό φύλλο της «Αυγής» ανακοινώθηκε στους εργαζόμενους χθες Τρίτη 25 Ιουνίου, από τον οικονομικό διευθυντή του ΣΥΡΙΖΑ. Χρήστο Μαυροκεφαλίδη. Σύμφωνα με τους εργαζόμενους, «σήμερα το πρωί ουδείς γνώριζε το παραμικρό για την εξέλιξη αυτή και μάλιστα είχε πραγματοποιηθεί η σύσκεψη για τη θεματολογία του φύλλου της Τετάρτης». Όπως σημειώνει το Διοικητικό Συμβούλιο της εφημερίδας, στόχος είναι «η αναβάθμιση της κυριακάτικης έκδοσης και της ιστοσελίδας “avgi.gr” στο πλαίσιο του οικονομικού εξορθολογισμού και με δεδομένη τη δυσχερή οικονομική κατάσταση της εταιρείας».

Με επαναλαμβανόμενες 24ωρες απεργίες απαντούν οι εργαζόμενοι στο κλείσιμο της ημερήσιας «Αυγής» | LiFO

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Δ.Σ.:

«Στο πλαίσιο του οικονομικού εξορθολογισμού και με δεδομένη τη δυσχερή οικονομική κατάσταση της εταιρείας, το Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε, σε συνεννόηση με τον βασικό μέτοχο, την αναστολή της έκδοσης του ημερήσιου φύλλου της εφημερίδας «Η Αυγή» με σκοπό την αναβάθμιση της κυριακάτικης έκδοσης και της ιστοσελίδας “avgi.gr”

Σημειώνουμε ότι τα τελευταία χρόνια, σε συνάρτηση και της επικρατούσας κατάστασης στα έντυπα μέσα, οι πωλήσεις της καθημερινής έντυπης έκδοσης σ΄ όλη τη χώρα δεν ξεπερνούν κατά μέσο όρο τα 750 φύλλα ημερησίως.

Το διοικητικό συμβούλιο θα παρουσιάσει το πλάνο του για τον εκσυγχρονισμό του Μέσου και τη βέλτιστη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας.

Καλούμε τις αναγνώστριες και τους αναγνώστες που αποτελούν διαχρονικά τη δύναμη της εφημερίδας, να τη στηρίξουν και σε αυτή τη δύσκολη στιγμή.»

Το Διοικητικό Συμβούλιο

Αθήνα, 25/06/2024».

ΕΣΗΕΑ: Χωρίς εγγυήσεις για τους εργαζόμενους το κλείσιμο της «Αυγής»

Το εκτελεστικό γραφείο του ΣΥΡΙΖΑ με το Δ.Σ. της εταιρείας αποφάσισαν από κοινού το κλείσιμο του καθημερινού φύλλου της «Αυγής», ενώ -κατά πληροφορίες- θα ακολουθηθεί μοντέλο εξυγίανσης τόσο για το έντυπο όσο και για τον ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο» αντίστοιχο με το μοντέλο που θα ακολουθηθεί στο κόμμα.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ διαμαρτύρεται με ανακοίνωσή του «με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο για την απόφαση της ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ να αναστείλει την καθημερινή έκδοση της εφημερίδας ΑΥΓΗ», όπως αναφέρει η ανακοίνωση. Η Eνωση Συντακτών κάνει λόγο για «ξαφνικό θάνατο» που «αποφασίστηκε χωρίς σχεδιασμό, χωρίς διαβούλευση, χωρίς ενημέρωση και, κυρίως, χωρίς εγγυήσεις για το μέλλον των εργαζομένων».

Η ανακοίνωση της ΕΣΗΕΑ για το κλείσιμο της ημερήσιας «Αυγής»:

«Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ διαμαρτύρεται με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο για την απόφαση της ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ να αναστείλει την καθημερινή έκδοση της εφημερίδας «ΑΥΓΗ».

Αυτός ο «ξαφνικός θάνατος» αποφασίστηκε χωρίς σχεδιασμό, χωρίς διαβούλευση, χωρίς ενημέρωση και, κυρίως, χωρίς εγγυήσεις για το μέλλον των εργαζομένων.

Ανάλογες προσπάθειες είχαν γίνει και κατά το παρελθόν αλλά συνάντησαν τη σθεναρή αντίδραση των εργαζομένων και τα όποια σχέδια αναστολής της έκδοσης ματαιώθηκαν.

Η διακοπή της καθημερινής έκδοσης του ιστορικού εντύπου, στο οποίο υπηρέτησαν κορυφαίοι συνάδελφοι και πολιτικοί προερχόμενοι από την Αριστερά, αποτελεί πλήγμα για τον Κλάδο και τραυματίζει την πολυφωνία στην Ενημέρωση.

Το Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ ζητεί από την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ να αναθεωρήσει τη στάση της, να διαβουλευθεί με τις ενώσεις και τους εργαζόμενους και δηλώνει ότι θα σταθεί στο πλευρό των συναδέλφων».

Με τον Δημήτρη Αντωνίου

Ένα παιδί σε αναπηρικό αμαξίδιο περιμένει μαζί με τη μητέρα του στο χώρο του γκαράζ του πλοίου που κάνει το δρομολόγιο Καβάλα – Θάσο, γιατί δεν υπάρχει ράμπα για ΑμεΑ.

ΑΜΕΑ: Χωρίς ράμπα το πλοίο στο δρομολόγιο «Καβάλα – Θάσος»

Για το περιστατικό μίλησε σήμερα ο εκπρόσωπος Τύπου του Λιμενικού, Νίκος Αλεξίου, στην πρωινή εκπομπή του OPEN. «Έπειτα από διερεύνηση του συμβάντος, θα ήθελα να πω ότι προσφέρθηκε στη μητέρα να μεταφερθεί το κοριτσάκι επάνω με τη συνδρομή του ειδικού καθίσματος-φορείου που υπάρχει στα πλοία. Η οικογένεια δεν το ήθελε αυτό. Τους έφεραν νερά, αναψυκτικά, καρέκλες να καθίσουν, τους προσφέρθηκε η δυνατότητα να τους μεταφέρουν σε ένα άλλο σημείο, το οποίο στεγασμένο και απάντησαν πως θα ήθελαν να τους δει λίγο ο ήλιος. Έτσι το έθεσε η μητέρα».

Με αφορμή αυτό θυμηθήκαμε κάτι αντίστοιχο που είχε ζήσει ο γνωστός συγγραφέας και ακτιβιστής, Δημήτρης Αντωνίου, το 2018, όπου έμεινε ”παγιδευμένος” στο αυτοκίνητό του σε μια πλατφόρμα στάθμευσης των οχημάτων ενός ferry boat.

Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ

Εδώ βλέπετε εμένα «παγιδευμένο» με το αναπηρικό μου αμαξίδιο μέσα στο αυτοκίνητο σε μια πλατφόρμα στάθμευσης των οχημάτων ενός ferry boat που πάει προς Θάσο. Ξέρετε γιατί;

Είπα φέτος να προσπαθήσω να «κάνω διακοπές» 2-3 μέρες στην Καβάλα και σκέφτηκα γιατί να μην πάω και σε ένα νησί (πρώτη φορά μετά το ατύχημα), μιας και η Θάσος είναι απέναντι. 

Στην αρχή ενθουσιάστηκα με την ιδέα! Αμέσως όμως συνάντησα δυσκολίες που δεν μπορούσα να πιστέψω ότι είναι αληθινές!

Σχεδόν κανένα ferry boat δεν έχει προδιαγραφές (ασανσέρ ή κάτι αντίστοιχο) ώστε το αναπηρικό αμαξίδιο να μπορεί να βγαίνει από το αυτοκίνητο και να ανεβαίνει στο κατάστρωμα του πλοίου. 

Ίσα ίσα μου «έκαναν και χάρη» που μου το επιτρέψανε γιατί σε πιο μακρινά ταξίδια για λόγους ασφαλείας δεν γίνεται να μένω εκεί κάτω. Αλλά ούτε και πάνω μπορώ να ανέβω. «IΣΑ ΙΣΑ ΜΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗ ΧΑΡΗ» ;;;;;

ΑΡΑ. Να λέω και ευχαριστώ που είμαι σαν τον ποντικό μες το αυτοκίνητο, αντί να βρίσκομαι στο κατάστρωμα και να απολαμβάνω τη διαδρομή.

Φανταστείτε έστειλα έναν φίλο μου επάνω (και αυτοί «αναγκάστηκαν» να μείνουν μαζί μου μες το αυτοκίνητο) για να βγάλει κάποιες φωτογραφίες για να δω τουλάχιστον έτσι την όμορφη θέα. Και για πιο μακρινούς προορισμούς ούτε να το διανοούμαι… το 2018… που όλοι είμαστε ευαίσθητοι με την αναπηρία και προσπαθούμε να εξαλείψουμε τις «αδικίες»-διακρίσεις.

Δε θα κάτσω να ψάξω τους νόμους γιατί είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν και αποκλείεται να «επιτρέπουν» κάτι τέτοιο. Απλά κανενός δεν του καίγεται καρφί για το αν «εγώ» στην αναπηρική καρέκλα στερούμαι το δικαίωμα να ταξιδέψω σαν άνθρωπος με το πλοίο αντί να ντροπιάζομαι και να θλίβομαι με αυτήν την απαράδεκτη αντιμετώπιση.

Μια ακόμη μάχη μόλις ξεκίνησε…