Το πόρισμα διαβιβάστηκε ήδη στην Εισαγγελία Εφετών Αθηνών, προκειμένου να συσχετιστεί με την έρευνα που βρίσκεται σε εξέλιξη, αλλά και στον Γενικό Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής Μανώλη Αγγελάκα για την άσκηση της πειθαρχικής δίωξης σε βάρος των αρμοδίων οργάνων του Δήμου. 
 
Μεταξύ άλλων, το ΣΕΕΔΔ διαπίστωσε:
 
Η παραχώρηση – εκμίσθωση από το Δήμο Ελληνικού – Αργυρούπολης, κοινόχρηστων χώρων για την εγκατάσταση και λειτουργία του λούνα παρκ με απευθείας συμφωνία, έγινε μη νόμιμα. Οι αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου στηρίχθηκαν σε διατάξεις που δεν εφαρμόζονται για την εγκατάσταση και λειτουργία λούνα παρκ, αλλά μόνο σε περιπτώσεις παραχώρησης δημοτικών χώρων για επιστημονικούς ή καλλιτεχνικούς σκοπούς.
 
Δεν εκδόθηκε άδεια λειτουργίας και εγκατάστασης λούνα παρκ στην «HAPPY FUN ΕΠΕ» και συνεπώς η μισθώτρια εταιρεία, μη νομίμως εγκατέστησε και λειτούργησε στον παραχωρηθέντα δημοτικό χώρο το λούνα παρκ. Η ίδια εταιρία είχε μισθώσει δημοτικούς χώρους (1.750μ2)  από τον διο Δήμο και είχε εκταταστήσει λούνα παρκ και το 2011 με ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, έναντι μηνιαίου μισθώματος 2.000 ευρώ, με την ίδια ακριβώς διαδικασία.
 
Οι υπηρεσίες και τα όργανα του Δήμου, παρά το γεγονός ότι εισέπρατταν τακτικά το μίσθωμα από τη συγκεκριμένη δραστηριότητα, δεν προέβησαν σε καμία ενέργεια για την αποκατάσταση της νομιμότητας και συγκεκριμένα στην πρόσκληση του ενδιαφερόμενου (μισθωτή) για την υποβολή των προβλεπόμενων δικαιολογητικών αδειοδότησης της εγκατάστασης, άλλως στην αποβολή του από τον παραχωρηθέντα χώρο και τη μονομερή άρση της σχετικής παραχώρησης.
 
Μέρος της εγκατάστασης του λούνα παρκ ηλεκτροδοτείται από παροχή ρεύματος του Δήμου, ενώ -σύμφωνα με τον Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ)- δεν είχε χορηγηθεί παροχή ρεύματος για ηλεκτροδότηση υπαίθριου λούνα παρκ στο σημείο. 
 
Παρά το γεγονός ότι από τον Μάρτιο υπάλληλος του Δήμου είχε ενημερώσει ότι είχε λήξει ο χρόνος της σύμβασης και δεν είχε υποβληθεί αίτημα παράτασης, ο χώρος εξακολουθούσε να χρησιμοποιείται από την εταιρεία ως λούνα παρκ. Για τον λόγο αυτόν ο Δήμος έπρεπε να επιβάλει τις προβλεπόμενες συμβατικές κυρώσεις και όχι να εισπράξει μίσθωμα ενός μήνα παραπάνω, καθώς η ίδια η σύμβαση προέβλεπε προσαύξηση 100% του μισθώματος.
 
Παρά τη δραστηριοποίηση της επιχείρησης άνευ αδείας εγκατάστασης και λειτουργίας, ο Δήμος δεν προέβη σε καμία ενέργεια για τη σφράγιση των εγκαταστάσεων που λειτουργούσαν μη νόμιμα, κατά παράβαση του νόμου που ορίζει ότι ο δήμαρχος όφειλε, εντός 15 ημερών από τη διαπίστωση της παράνομης λειτουργίας, να παράσχει στο αρμόδιο όργανο (Α.Τ. Ελληνικού) την εντολή για τη σφράγιση.
 
Σύμφωνα με το ΣΕΕΔΔ, το γεγονός ότι οι υπηρεσίες του Δήμου δεν μερίμνησαν για τη σφράγιση των εγκαταστάσεων και την άμεση διακοπή  λειτουργίας του λούνα παρκ συνιστά πειθαρχικό αδίκημα και παράβαση καθήκοντος κατά το άρθρο 259 του Ποινικού Κώδικα (άρθρο 80 παρ. 6 του ΚΔΚ).
 
Επίσης, από την έρευνα του Σώματος διαπιστώθηκαν τα ακόλουθα: 
Ο χώρος που χρησιμοποιούσε η εταιρςία ήταν 2.450μ2, έναντι των 700μ2 που είχαν μισθωθεί.
 
Λόγω του ότι δεν εκδόθηκε ποτέ άδεια λειτουργίας και εγκατάστασης λούνα παρκ δεν ελέχθηκε αν ο χώρος πληροί τις ελάχιστες αποστάσεις από νόμιμες κατοικίες, ούτε εξετάστηκαν κρίσιμα ζητήματα όπως η προστασία του φυσικού περιβάλλοντος, καθώς στην προκειμένη περίπτωση υπάρχει γειτνίαση της εγκατάστασης με δασικού χαρακτήρα έκταση.

Δεν διασφαλίστηκαν οι απαιτούμενες συνθήκες ασφάλειας, καθώς η φουσκωτή πισίνα που συνδέεται με το θανατηφόρο ατύχημα, τοποθετήθηκε παράλληλα με τον άξονα της Λ. Κύπρου, σε μικρή απόσταση από το οδόστρωμα χωρίς προστατευτικό κιγκλίδωμα και στο χώρο υπήρχαν υπέργειες και υπόγειες καλωδιώσεις μεταφοράς ηλεκτρικού ρεύματος, καθώς και διάσπαρτα αδρανή ή μη υλικά.

Το πάρκο βρίσκεται σε θέση που κατά το παρελθόν υπήρχε ρέμα το οποίο δεν υφίσταται πλέον.