«Σήμερα δεν είμαστε ούτε στο 2012-2015, ούτε στο 2019. Ζήσαμε και τις υποσχέσεις του ΣΥΡΙΖΑ για μεγάλες αλλαγές και τις υποσχέσεις της ΝΔ για ανάπτυξη και καλές δουλειές. Και το αποτέλεσμα για τον λαό ήταν τραγικό. Το ερώτημα είναι γιατί συμβαίνει αυτό» απάντησε σε ερώτηση του δημοσιογράφου Αντώνη Αντζολέτου στην «Κ», απορρίπτοντας οποιαδήποτε κυβερνητική συνεργασία με το ΣΥΡΙΖΑ.

Εξήγησε πως οι «κυβερνήσεις είναι σαν τα τρένα. Το πού θα πάνε δεν το καθορίζει ο ‘μηχανοδηγός’, το καθορίζουν οι ράγες. Όταν είσαι σε λάθος ράγες θα ακολουθήσεις και λάθος κατεύθυνση. Όταν τις ράγες τις έχει φτιάξει το κεφάλαιο, η ΕΕ, το ΝΑΤΟ, οι δεσμεύσεις απέναντι σε αυτούς, εκεί θα πάνε και τα τρένα, δηλαδή οι κυβερνήσεις. Συνεπώς, το ζήτημα δεν είναι να αλλάξουμε τα κόμματα που θα είναι ‘μηχανοδηγοί’ και ‘σταθμάρχες’ της ίδιας πολιτικής, αλλά να ξηλώσουμε τις ράγες και να φτιάξουμε άλλες, αν θέλουμε να πάμε σε άλλη κατεύθυνση».

Για το ενδεχόμενο μιας κυβέρνησης μειοψηφίας με την ανοχή του ΚΚΕ απάντησε πως δεν «υποτιμάμε έστω και το ελάχιστο εμπόδιο που μπορεί να μπει σήμερα στην αντιλαϊκή πολιτική, το παραμικρό μέτρο ανακούφισης που μπορεί να κατακτήσει ο εργαζόμενος. Αντίθετα, πιστεύουμε ότι η συμμετοχή ή η ανοχή του ΚΚΕ σε μια τέτοια κυβέρνηση θα υπέσκαπτε τη δυνατότητά μας να συμβάλλουμε σε αυτό. Αποδείχτηκε, άλλωστε, πόσο απατηλό ήταν αυτό που έλεγαν κάποιοι, ότι θα μπορούσε το ΚΚΕ να προτείνει 4-5 σημεία ως προϋποθέσεις για να δείξει ανοχή σε μια τέτοια κυβέρνηση. Η κυβερνητική πολιτική δεν αφορά 5 τομείς της καθημερινότητας και της ζωής του λαού, αλλά τα πάντα, από την ακρίβεια και τους μισθούς μέχρι τους σιδηροδρόμους και την εξωτερική πολιτική. Φαντάζεστε το ΚΚΕ να ήταν μέρος της κυβέρνησης που ‘τεμάχιζε’ και ξεπουλούσε τον ΟΣΕ και να λέει ‘εγώ δεν έχω σχέση με αυτό, είμαι εδώ για 5 ζητήματα’; Η εμπειρία και της τετραετίας που πέρασε, δείχνει πως ό,τι κατέκτησε ο λαός, το κατέκτησε με τους αγώνες του, στους οποίους το ΚΚΕ ήταν ανελλιπώς μπροστά. Όσο πιο δυνατό το ΚΚΕ, τόσο πιο δυνατοί αυτοί οι αγώνες, τόσο μεγαλύτερο το κέρδος για τον λαό».

«Ο μόνος τρόπος για να πραγματοποιούνται τα ταξίδια με ασφάλεια είναι να πάψει η ασφάλεια να μπαίνει στη ζυγαριά του κόστους – οφέλους είτε για τον κάθε επενδυτή είτε για το κράτος. Αυτό σημαίνει να πάψει το κέρδος να αποτελεί το κριτήριο για το τι, πώς, πότε και πόσο θα αναπτυχθεί και να αντικατασταθεί από το κριτήριο της ικανοποίησης των σύγχρονων λαϊκών αναγκών.
Οσο δεν συμβαίνει αυτό, η ανθρώπινη ζωή θα μπαίνει σε δεύτερη μοίρα. Αυτό δεν ισχύει μόνο για τον σιδηρόδρομο, αλλά αφορά όλους σχεδόν τους τομείς της κοινωνικής ζωής: τα ανύπαρκτα μέτρα ασφαλείας στους χώρους δουλειάς, την άθλια κατάσταση στην οποία βρίσκονται τα σχολικά και πανεπιστημιακά κτίρια, την ελλιπή αντιπλημμυρική, αντισεισμική και αντιπυρική προστασία, με τα γνωστά αποτελέσματα κάθε χρόνο. Τα ‘άλλα Τέμπη’ που μας περιτριγυρίζουν σήμερα και πρέπει να δράσουμε έγκαιρα για να τα προλάβουμε» συμπλήρωσε για το έγκλημα στα Τέμπη, ανακοινώνοντας «μια πιο ολοκληρωμένη παρουσίαση της πρότασής μας για τους σιδηροδρόμους, θα σας παραπέμψω στη σχετική ημερίδα που διοργανώνουμε το επόμενο Σάββατο, με τη συμμετοχή ειδικών επιστημόνων».

Ολόκληρη η συνέντευξη στην «Καθημερινή της Κυριακής», όπου ο γγ. του ΚΚΕ αναφέρθηκε μεταξύ άλλων, στα ζητήματα του πολέμου, της ακρίβειας, του κατώτατου μισθού κα.