Επιβεβαιώνοντας για ακόμη μία φορά μετά τον δαπανηρότατο «Μεγάλο Περίπατο» την απόστασή του από τις ανάγκες των κατοίκων της πόλης, ο Δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης φορτώνει το ήδη επιβαρυμένο πορτοφόλι των πολιτών με 211.000 ευρώ για μία συναυλία στο πάρκινγκ έξω από το θέατρο του Λυκαβηττού
Ο Δήμος για τη συναυλία που θα πραγματοποιήσει για 17 ολόκληρα λεπτά ο γνωστός τραγουδιστής, Σάκης Ρουβάς αποφάσισε να στήσει υπαίθρια σκηνή με βελούδινες κουρτίνες, κρυστάλλινους πολυέλαιους και εκατοντάδες φώτα, και όλα αυτά χωρίς κοινό.
Σύμφωνα με το Documento, ο Δήμος ανακοίνωσε ότι την όλη παραγωγή έχει αναλάβει η εταιρεία Carousel, η οποία, παράλληλα, θα βιντεοσκοπεί την εκδήλωση και θα στέλνει το υλικό στην ΕΡΤ για να μεταδίδεται.
Η δημοτική παράταξη «Λαϊκή Συσπείρωση», καταγγέλλει ότι ένα τηλεοπτικό προϊόν περίπου 17 λεπτών, θα κοστίσει 211 χιλιάδες ευρώ, συν το ΦΠΑ, με σύμβαση απευθείας ανάθεσης.
Όπως επισημαίνει όλο αυτό θα συμβεί την ώρα που πολύς κόσμος θα κλειστεί το σπίτι του και «καλείται να αντιμετωπίσει καταστάσεις ακρίβειας, φτώχειας και έξαρσης της πανδημίας».
Σημειώνει μάλιστα, ότι το ζήτημα δεν είναι η επιλογή του συγκεκριμένου καλλιτέχνη, αλλά «είναι όμως προκλητικό, κάθε χρόνο, μόνο για την εκδήλωση της αλλαγής του χρόνου, ο Δήμος Αθηναίων να προϋπολογίζει και να δαπανά περισσότερα από 200 χιλιάδες ευρώ, ακόμα και φέτος που δεν θα έχει καθόλου θεατές».
«Θεωρούμε ότι για να εμπνεύσει ο Δήμος αισιοδοξία και να εμψυχώσει τους κατοίκους δεν χρειάζονται «επιβλητικά σκηνικά, βελούδινες κουρτίνες, κρυστάλλινοι πολυέλαιοι, εκατοντάδες φώτα κλπ» όπως προβλέπονται στην πρόταση συγκεκριμένης εταιρίας που μας παρουσιάστηκε. Αντίθετα αυτό μπορεί να γίνει με πολύ λιγότερα χρήματα και με ουσιαστικές δράσεις με γνώμονα τις ανάγκες των κατοίκων που βρίσκονται πίσω από τη βιτρίνα της πόλης» καταλήγει η σχετική ανακοίνωση.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Λαϊκής Συσπείρωσης:
«Την ώρα που πολύς κόσμος θα κλειστεί το σπίτι του και καλείται να αντιμετωπίσει καταστάσεις ακρίβειας, φτώχειας και έξαρσης της πανδημίας, ο Δήμος Αθηναίων επιλέγει για τον εορτασμό της αλλαγής του χρόνου να επενδύσει σε ακριβά και φαντασμαγορικά θεάματα στο λόφο του Λυκαβηττού. Για ένα τηλεοπτικό προϊόν περίπου 17 λεπτών, η Τεχνόπολη θα δαπανήσει 211 χιλιάδες ευρώ, συν το ΦΠΑ, με σύμβαση απευθείας ανάθεσης.
Εμείς δεν στεκόμαστε στο θέμα της επιλογής του συγκεκριμένου καλλιτέχνη από την εταιρία παραγωγής. Είναι όμως προκλητικό, κάθε χρόνο, μόνο για την εκδήλωση της αλλαγής του χρόνου, ο Δήμος Αθηναίων να προϋπολογίζει και να δαπανά περισσότερα από 200 χιλιάδες ευρώ, ακόμα και φέτος που δεν θα έχει καθόλου θεατές.
Θεωρούμε ότι για να εμπνεύσει ο Δήμος αισιοδοξία και να εμψυχώσει τους κατοίκους δεν χρειάζονται «επιβλητικά σκηνικά, βελούδινες κουρτίνες, κρυστάλλινοι πολυέλαιοι, εκατοντάδες φώτα κλπ» όπως προβλέπονται στην πρόταση συγκεκριμένης εταιρίας που μας παρουσιάστηκε. Αντίθετα αυτό μπορεί να γίνει με πολύ λιγότερα χρήματα και με ουσιαστικές δράσεις με γνώμονα τις ανάγκες των κατοίκων που βρίσκονται πίσω από τη βιτρίνα της πόλης» Πηγή: www.rosa.gr