Όπως αναφέρει το ΑΜΠΕ, η εταιρεία του «Aegean Breeze Ι» επιθυμούσε να πάρει το φορτίο ως πετρελαιοειδή κατάλοιπα, ενώ η εταιρεία του «Siros» ως κανονικό φορτίο που θα μπορούσε να δοθεί στον ιδιοκτήτη του και μετά από επεξεργασία να πωληθεί. Και η εταιρεία του βυθισμένου δεξαμενόπλοιου «ΑΓ. ΖΩΝΗ ΙΙ» επιθυμεί το φορτίο του βυθισμένου πλοίου να μην πεταχτεί και να δοθεί προς διύλιση, καθώς είναι υποχρεωμένη, σε κάθε περίπτωση, να πληρώσει δασμούς για το φορτίο αυτό. 
 
Ο ιδιοκτήτης του δεξαμενόπλοιου «Αγία Ζώνη ΙΙ» Θεόδωρος Κουντούρης προσήλθε την Παρασκευή στα δικαστήρια Πειραιά και σε δηλώσεις του στους δημοσιογράφους ανέφερε ότι κατέθεσε στοιχεία στην Εισαγγελία για ενέργειες που γίνονται εις βάρος της εταιρείας του. 
 
Την ίδια ώρα, με προσωρινή εισαγγελική παραγγελία τα πετρελαιοειδή που είχαν φορτωθεί από το βυθισμένο «Αγία Ζώνη ΙΙ» στο δεξαμενόπλοιο «ΛΑΣΣΑΙΑ» χαρακτηρίστηκαν ως slops (πετρελαιοειδή κατάλοιπα). Ωστόσο έχουν ληφθεί δείγματα και αν αποδειχθεί ότι τα καύσιμα είναι καθαρά θα μεταφερθούν και αυτά για διύλιση. 
 

Αναβλήθηκε η εκδίκαση της υπόθεσης του δεξαμενόπλοιου «ΛΑΣΣΑΙΑ» 

 
Για τις 28 Σεπτεμβρίου αναβλήθηκε η υπόθεση του δεξαμενόπλοιου «ΛΑΣΣΑΙΑ», του οποίου ο πλοίαρχος και ο α΄ μηχανικός παραπέμφθηκαν σε δίκη μετά από δίωξη της εισαγγελίας Πειραιά για παραβίαση τελωνειακού κώδικα για λαθρεμπορία καυσίμων σε βαθμό πλημμελήματος. 
 
Το αίτημα στη δικαστική έδρα κατέθεσαν οι συνήγοροι υπεράσπισης του πλοιάρχου και του πρώτου μηχανικού του πλοίου, με το αιτιολογικό ότι ακόμα δεν έχει προσδιορισθεί και ογκομετρηθεί από το Γενικό Χημείο του Κράτους η σύσταση του φερόμενου ως παράνομου φορτίου, αλλά δεν υπάρχει και η απαιτούμενη έκθεση προσδιορισμού των διαφυγόντων δασμών.  
 
Υπενθυμίζεται ότι λαθραία καύσιμα βρέθηκαν στο δεξαμενόπλοιο «ΛΑΣΣΑΙΑ» που έπαιρνε μέρος στην επιχείρηση απάντλησης των καυσίμων από το βυθισμένο πλοίο «Αγία Ζώνη ΙΙ».