Ουσιαστικά το υπουργείο θέλει να συνυπογράψει με την εταιρία ένα Πλαίσιο Συναντίληψης (όπως υπέγραψε και για τους άλλους αυτοκινητόδρομους), στο οποίο θα ορίζεται η παράδοση του έργου στην κυκλοφορία στα τέλη Μαρτίου του 2017.
Αυτό έγινε γνωστό στη συνεδρίαση της Διυπουργικής Επιτροπής Συντονισμού Μεγάλων Έργων Υποδομής, υπό τον συντονιστή υπουργό Επικρατείας Αλέκο Φλαμπουράρη, που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου.
Η Διυπουργική Επιτροπή προέβη σε έναν απολογισμό της προόδου εργασιών των εν εξελίξει έργων παραχώρησης των πέντε αυτοκινητοδρόμων (Μορέας, Αιγαίου, Ιονία, Ολυμπία και Ε65), του Μετρό Θεσσαλονίκης, του εν εξελίξει διαγωνισμού για το αεροδρόμιο Καστελίου Κρήτης, καθώς και των πρωτοβουλιών που έχει πάρει μέχρι στιγμής η Διυπουργική Επιτροπή προκειμένου να επιταχυνθούν τα εν λόγω έργα και να τηρηθούν τα αυστηρά χρονοδιαγράμματα υλοποίησής τους.
Oι Εργασίες
Όσον αφορά στην πρόοδο των εργασιών στις σήραγγες, οι οποίες έφτασαν στο 92%, οι εργολαβίες έχουν ως εξής:
-Τ1 (2χλμ) και Τ2 ( 6χλμ) – (σήραγγες Κισσάβου)- έχει ολοκληρωθεί η διάνοιξη, η τελική επένδυση, τα ασφαλτικά και βρισκόμαστε στη διαδικασία τοποθέτησης των ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων με ολοκλήρωση σε ποσοστό 75%.
-Τ3 (3 χλμ) – (σήραγγα Ολύμπου) – έχει ολοκληρωθεί η διάνοιξη και η τελική επένδυση, τα ασφαλτικά βρίσκονται σε ποσοστό ολοκλήρωσης 60% και η τοποθέτηση των Η/Μ εγκαταστάσεων σε ποσοστό 70%.
Στα ανοιχτά τμήματα έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί οι χωματουργικές εργασίες, οι εργασίες αποχέτευσης και αποστράγγισης και οι εργασίες οδοστρωσίας σε όλο το μήκος. Οι δίδυμες γέφυρες για τον ΟΣΕ και την ΠΕΟ στον Ευαγγελισμό και η γέφυρα στη Ραψάνη βρίσκονται ακόμα υπό κατασκευή. Η γέφυρα του Πηνειού (μήκους 200 μ.) έχει ολοκληρωθεί.
Οι δίδυμες γέφυρες στην έξοδο της Τ3 στη Σκοτίνα έχουν ολοκληρωθεί. Συνολικά, σήμερα η πρόοδος των εργασιών ανέρχεται στο 92% – σχεδόν δηλαδή αμετάβλητη από τον Ιούνιο του 2015.
Αυτό οφείλεται στη διακοπή των εργασιών κατά το διάστημα Ιούνιος – Οκτώβριος του 2015 λόγω μη καταβολής της 3ης Πρόσθετης Χρηματοδοτικής Συμβολής του ελληνικού Δημοσίου.
Η καταβολή του οφειλόμενου ποσού έγινε στα τέλη Οκτωβρίου με αποτέλεσμα τη σταδιακή επανέναρξη των εργασιών εντός του Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου 2015 και σε πλήρη δραστηριότητα τον Ιανουάριο του 2016.