Της Λαμπρινή Χ. Θωμά
«Κυνήγι μαγισσών» κατά Ομογενών πανεπιστημιακών, κορυφαίων μορφών και ακτιβιστών της αμερικάνικης αριστεράς αλλά και κορυφαίων στελεχών της Ελληνοαμερικανικής κοινότητας με ..μη-μαρξιστικό πρότερο βίο έχει εξαπολύσει η Χρυσή Αυγή της Νέας Υόρκης. Σε μιά πράξη αντεκδίκησης, όπως αναφέρουν οι ίδιοι, και με «κατηγορητήριο» ένα μείγμα ιδεοληψιών με μπόλικο λαϊκισμό, οι ελληνοαμερικάνοι χρυσαυγίτες δημοσιοποίησαν προσωπικά στοιχεία, τηλέφωνα και διευθύνσεις όσων έθεσαν στο στόχαστρό τους.
Σύμφωνα με το δημοσίευμά τους, οι Χρυσαυγίτες αποφάσισαν να στοχοποιήσουν τους συγκεκριμένους Έλληνες και Ελληνοαμερικάνους διότι «τόλμησαν» να πούν την άποψή τους για τη ΧΑ στο ντοκυμανταίρ «Golden Dawn, NYC». Χαρακτηρίζουν το φιλμ «προπαγάνδα κατά της Χρυσής Αυγής» και στρέφονται κατά όσων μιλούν εναντίον τους εκεί. Δε σταματούν όμως στις συκοφαντίες. Προχωρούν στη δημοσιοποίηση προσωπικών δεδομένων, ζητώντας από τους αναγνώστες τους να τηλεφωνήσουν και ..ζητήσουν τα ρέστα για όποιους «τόλμησαν».
Το ντοκυμανταίρ
Το ντοκυμανταίρ του Ρίτσαρντ Ληντς (Richard Ledes) που έγινε η αφορμή για τη στοχοποίηση των Ελλήνων Ομογενών είναι ένα τριαντάλεπτο ντοκουμέντο που καταγράφει τις απόψεις απλών ανθρώπων στους δρόμους, κατά τη διάρκεια της παρέλασης της 25ης Μαρτίου, αλλά και τις γνώμες διακεκριμένων Ελλήνων της Νέας Υόρκης, για τη Χρυσή Αυγή και την άνοδό της, για τις απειλές που έχουν δεχθεί οι ίδιοι και για τους τρόπους που έχουν αντιμετωπιστεί από την ομογένεια οι προσπάθειες οργάνωσης παραρτήματος στις ΗΠΑ, πέραν της διαδικτυακής παρουσίας της «ΧΑ Αμερικής».
Αξίζει να σημειωθεί ότι, στο ντοκυμανταίρ παρουσιάζεται εκτενώς και η προσπάθεια του (Ελληνικής καταγωγής) σκηνοθέτη να καταγράψει και την άποψη και θέση των Χρυσαυγιτών της ΝΥ, οι οποίοι όμως αρνούνται να μιλήσουν, είτε ως μικρή ομάδα στο δρόμο, είτε στις επίμονες τηλεφωνικές επικοινωνίες του.
Ακολούθως, χωρίς δημόσιο πρόσωπο και αρνούμενοι να πούν ευθαρσώς ποιοί είναι και τι επιδιώκουν, αφού αρνήθηκαν την τοποθέτηση στο ίδιο το ντοκυμανταίρ, ανώνυμα και με μισές αλήθειες και μισά ψέμματα, στοχοποίησαν τους επώνυμους ομογενείς, με εκτενές δημοσίευμα στην ιστοσελίδα τους, το οποίο προφανώς δρα και ως «προειδοποίηση» κατά των απλών ανθρώπων που «τόλμησαν» να εκφράσουν τη γνώμη τους κατά της ΧΑ.
Στοχοποίηση ΑΧΕΠΑ, Εκκλησίας, Δημοσιογράφων
Μεταξύ των στοχοποιηθέντων από τους, κρυμμένους πίσω από την ανωνυμία, Χρυσαυγίτες, είναι, πρώτος πρώτος, ο ίδιος ο σκηνοθέτης του ντοκυμανταίρ, Ρίτσαρντ Ληντς, διότι τόλμησε να ..το γυρίσει, αλλά και ο γνωστός επιχειρηματίας πατέρας του Τζορτζ Τζον Ληντς, του οποίου μάλιστα αμφισβητείται η ελληνικότητα διότι «η μορφή του προδίδει άλλη φυλετική προέλευση» (!), και, βεβαίως, διότι κάνει δουλειές και με εβραίους…
Ο πατήρ Αλέξανδρος Καρλούτσος αποτελεί τη μεγαλύτερη έκπληξη μεταξύ των στόχων. Στον ιερωμένο καταλογίζεται ότι «είναι υποστηρικτής του καθεστώτος Σαμαρά», μένει σε ακριβό προάστιο, παντρεύει ..επωνύμους και φέρνει χρήματα στην Αρχιεπισκοπή.
Ο πρόεδρος των ΑΧΕΠΑ, Νικόλαος Καρακώστας, στοχοποιείται – μάλιστα δίνονται στη δημοσιότητα τα τηλέφωνα και το email του- διότι κάνει δουλειές με εβραίους «σιωνιστές», επειδή «επιτέθηκε στον Πειραιώς Σεραφείμ» και, βεβαίως, επειδή μένει σε ακριβό προάστιο (το ολοφάνερο ταξικό μίσος των εν ΝΥ Χρυσαυγιτών δείχνει τάση προς το μαρξισμό, ας το προσέξουν)..
Στο στόχαστρο και ο Κωνσταντίνος Συρίγος, δημοσιογράφος του «Εθνικού Κήρυκα», ιστορικής εφημερίδας της ομογένειας, διότι «τον πληρώνει ο Σαμαράς κι οι σιωνιστές» και «υποστηρίζει ότι 30% των Ελληνοαμερικάνων είναι απόγονοι ή είναι οι ίδιοι λαθρομετανάστες»(όχι, δε βρίσκουν το ποσοστό μικρό).
Τα στοιχεία που κοινοποιήθηκαν έχουν ήδη περάσει στα χέρια ακραίων αμερικάνικων ναζιστικών οργανώσεων που παρενοχλούν με απειλητικά τηλεφωνήματα τους στοχοποιηθέντες. Σύμφωνα με πηγές μας, ειδικά ο πρόεδρος των ΑΧΕΠΑ δέχεται απειλητικά τηλεφωνήματα ακόμη και τα ξημερώματα στο σπίτι του.
Οι άλλοι στόχοι των Χρυσαυγιτών
Οι Νίκος Αλεξίου, Δέσποινα Λαλάκη και Πήτερ Μπράτσης στοχοποιούνται ως αριστεροί και ακαδημαϊκοί («που δεν έχουν δουλέψει αληθινά ούτε μια μέρα στη ζωή τους»- η πανεπιστημιακή διδασκαλία είναι άγνωστη στον Χρυσαυγίτη της ΝΥ). Ειδικά δε ο Νίκος Αλεξίου στοχοποιείται και διότι είναι άθεος («δηλώνει αντι-χριστιανός»). Της κας Λαλάκη δίδονται στη δημοσιότητα η διεύθυνση, το ποσό του ενοικίου που πληρώνει (!) και το τηλέφωνο του Ιδρύματος Ωνάση στο οποίο εργάζεται. Ζητούν μάλιστα από τους αναγνώστες τους να καλέσουν το Ιδρυμα και να ..ζητήσουν τα ρέστα γιατί παρέχει εργασία στην κα Λαλάκη, την οποία ενοχοποιούν επίσης διότι, όπως υποστηρίζουν, ο αδελφός της εργάζεται σε εταιρία που έχει υπογράψει σύμβαση με το ελληνικό δημόσιο (Teva Pharmaceuticals).. Του κου Μπράτση δημοσιοποιείται η διεύθυνση στην Αστόρια και δίνονται στοιχεία για τις περιοχές που κινείται.
Ο φωτογράφος Ιωάννης Δελατόλας στοχοποιείται ως «αρχηγός της ΑΝΤΑΡΣΥΑ ΗΠΑ» και ομοφυλόφιλος – δεν κρύβει τίποτε από τα δύο-, ενώ αφήνονται υπόνοιες ότι μπορεί και να εκδίδεται ή να είναι πράκτορας («ομοφυλόφιλος που υποστηρίζει ότι ζει εργαζόμενος ως φωτογράφος, αλλά η πραγματική πηγή εισοδήματός του από την οποία πληρώνει νοίκι 1.800 ευρώ το μήνα, παραμένει άγνωστη»).
Μιά θρυλική μορφή της αμερικάνικης αριστεράς, ο ποιητής, ιστορικός και διανοούμενος Νταν Τζορτζάκας/Γεωργάκας (Dan Georgakas), στοχοποιείται επίσης, αλλά είναι εμφανές πως τα μόνα στοιχεία που είχαν γι’ αυτόν είναι από τη wikipedia. Οι κατηγορίες για τον κο Γεωργάκα όπως και για το νομικό Έρικ Πούλο, ο οποίος κατηγορείται διότι ..έχασε μια υπόθεση, «πάσχουν» μάλλον από έλλειψη κατινίστικων κουτσομπολιών της κοινότητας, σε αντίθεση με όλες τις υπόλοιπες.
Η γνωστή, βραβευμένη ερευνήτρια και ακαδημαϊκός, καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια, Νένη Πανουργιά όχι μόνον στοχοποιείται ως «υποστηρίκτρια της 17Ν» αλλά δίδεται και η διεύθυνσή της στη ΝΥ (με το ποσό ενοικίου…), ενώ ακολούθως κατηγορείται διότι ..περνάει τα καλοκαίρια στην Ελλάδα κι έχει εξοχικό. Η ίδια, μιλώντας στο Ρίτσαρντ Λιντς, αναφέρεται σε απειλητικά μηνύματα που λαμβάνει.
Η ανώνυμη και θρασεία επίθεση που δέχονται οι παράγοντες της ελληνοαμερικάνικης κοινότητας που τόλμησαν να μιλήσουν ανοικτά στο ντοκυμανταίρ, αποτελεί ένα από τα πιο ανησυχητικά πρόσφατα κρούσματα Χρυσαυγίτικης αλητείας. Πιο ανησυχητική από φωτογραφίες τριακονταετίας και φωτομοντάζ που παρουσιάζονται ως «ρεπορτάζ», λες και τα πραγματικά και σημερινά στοιχεία εξέλειψαν. Δυστυχώς πέρασε απαρατήρητη στην μητροπολιτική Ελλάδα, την απασχολημένη με τις «αποκαλύψεις» περί καρότων των Ελμερ Φαντ της Δημοσιογραφίας.
Την ώρα που η ΧΑ αλλάζει το προφίλ της στο εσωτερικό της χώρας, ελέω των μεθοδεύσεων της κυβέρνησης Σαμαρά, στο εξωτερικό εμφανίζεται με όλα τα τραμπούκικα χαρακτηριστικά. Η Ελληνική Ομογένεια, τόσο στις ΗΠΑ όσο και στην Αυστραλία, έχει καταφέρει να δείξει πολύ καθαρότερα την προέλευση και το χαρακτήρα της εκεί ΧΑ, πολεμώντας την με την Αλήθεια.