Νέα στοιχεία σχετικά με τα μεταχειρισμένα και ενοικιασμένα λεωφορεία του υπουργείου Μεταφορών φέρνει στο φως της δημοσιότητας ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς, έπειτα από τη φιέστα του πρωθυπουργού Κ. Μητσοτάκης την προηγούμενη εβδομάδα στο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ.

Υπενθυμίζεται ότι τον συνωστισμό στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς θυμήθηκε την Παρασκευή τα ξημερώματα ο Κυριάκος Μητσοτάκης μαζί με την υπόλοιπη πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών όπου μετέβησαν στο αμαξοστάσιο του ΟΣΥ για να παραλάβουν τα 40 νοικιασμένα λεωφορεία. «Δεν είναι εύκολη υπόθεση να βρει κανείς λεωφορεία σε αυτή τη συγκυρία, πόσω μάλλον μεταχειρισμένα λεωφορεία από leasing, δεν περισσεύουν αυτά τα λεωφορεία στην ευρωπαϊκή αγορά» ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

«Δεν είναι εύκολη υπόθεση να βρει κανείς λεωφορεία» και φιέστα από Μητσοτάκη για 40 νοικιασμένα λεωφορεία

Το πρωί της Δευτέρας ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Παππάς διαπίστωσε ότι είναι υπάρχουν ακινητοποιημένα κάποια από τα 40 λεωφορεία, λόγω βλαβών. Όπως τον ενημέρωσαν οι εργαζόμενοι συνολικά από τα 40 λεωφορεία που νοίκιασε το υπουργείο Μεταφορών, σε δρομολόγια μπήκαν μόνο τα 27.

Όπως τόνισε μιλώντας στο ΚΟΚΚΙΝΟ ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ «Τα πολυδιαφημισμένα λεωφορεία που παρελήφθησαν βρίσκονται ακινητοποιημένα με βλάβες στο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ. πρόκειται για λεωφορεία με 500.000 -700.000 χιλιόμετρα τα οποία νοικιάζονται για 150.000 ευρώ ενώ με λίγα χρήματα περισσότερα θα μπορούσαμε να εξασφαλίσουμε καινούργια».

«Από τα 40 μόνο τα μισά εκτελούν δρομολόγια καθώς πολλά παρουσιάζουν βλάβες» αναφέρει σε ανάρτηση του στο Twitter, τονίζοντας ότι «παρέλαβαν 40 μεταχειρισμένα λεωφορεία, με τα περισσότερα να έχουν πάνω από 500 χιλιάδες χλμ».

Μία ημέρα αργότερα, έγγραφο της ΟΣΥ που επικαλείται η «Αυγή» αποδεικνύει ότι αντί για τη λύση leasing στα λεωφορεία που παρουσίασε με φιέστα ο ίδιος ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα μπορούσαν να είχαν αγοραστεί λεωφορεία.

Από το σχετικό έγγραφο προκύπτει ότι η τιμή καινούργιων λεωφορείων είναι λίγο μεγαλύτερη από αυτή που θα δωσει το δημόσιο για τα μεταχειρισμένα, την ώρα που σε κυβερνητικό επίπεδο φαίνεται να υπάρχει ευχαρίστηση για την προμήθεια.

Η κυβέρνηση επιλέγει leasing και μεταχειρισμένα λεωφορεία με την αγορά καινούργιων να είναι εφικτή